Gå til innhold

Noen som har vært i London med vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dit i november. Hørt det er det er veldig kronglete å komme seg frem....Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært der med vogn! Det å ta seg frem med vogn går greit, stort sett. Det eneste er at i rush-tiden er det ikke anbefalt å bruke undergrunnen. Men den kan jo være en utfordring, da det ikke alltid er heis ned til togene. Men er dere 2 el flere går det jo fint å bære. Men drosjene i London er så store at du kjører bare vognen rett inn ;) Ikke re det så dyrt heller. Busser har ofte forbud mor andre vogner enn de du kan legge helt sammen. Håper du ble klokere! Ikke gru deg, d kommer til å gå fint! Legg merke til vogner i London... Ikke store greiene! Å et tips utenom: "Mothercare"-butikkene: Kjempefine å stelle/amme i! Ligger bla en på oxford street!

Skrevet

Takk for ammetips!! Lurt litt på det også!! Er jo litt prippene på amming disse Brittene :)

Skrevet

Jeg ammet på kafeer rundt om. Og i parkene (Hyde Park og Regent Park, de er jo sentrale...) Passet bare på å ha et litt "diskret" bord, og en ammetopp, eller et skjerf eller no, slik at jeg ikke blottet noe. Følte meg ikke spesielt beglodd eller uglesett. Opplevde heller det motsatte... Ammet på gatekafe midt på Oxford Street en gang da... Var rimelig desperat. Akkurat det anbefaler jeg vel ikke. hihi. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...