Gå til innhold

babyalbum/"mine første år...????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt en sånn bok til å fylle inn om fødsel, dåp, bursdag, første tann, krabbe, gå, vaksiner osv...?

Trenger tips om bra bøker og hvor man får tak i de!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Samboeren kjøpte en bok som var utrolig fin:) "da jeg var liten" fra Schibsted forlagene. Har sett den på flere bokhandlere...

Skrevet

Jeg har kjøpt Babykrøniken, syns den er kjempefin! De har den bl.annet på Bokkilden.no, og selvfølgelig på vanlig bokhandel.

Skrevet

disse albumene er så koselige:) elsker å bla gjennom mitt og titte på det første håret som ble klippet av meg:)

Skrevet

Vi har kjøpt en Baby dagbok med Ole Brum som jeg synes er kjempesøt. Der er det plass til masse bilder, og artige ting du kan fylle ut både før fødselen og etter at babyen er født.

Skrevet

Jeg titta på MANGE før jeg kjøpte, men endte opp med "Babykrøniken -fra mors mage til barnehage". Innmari fin fyns jeg.

Skrevet

Vi har et helt enkelt fotoalbum med helt blanke sider som vi har brukt nå under svangerskapet. Der limer vi for hver uke inn en liten tekst om hvor langt baby er kommet i utviklingen (sånn som står i "fra uke til uke"), bilder (f.eks av magen, turer vi har vært på, eller andre ting vi har gjort), og skriver for hånd litt om hva som har skjedd den aktuelle uken og hvordan det går. Pappan og jeg bytter på å skrive. Syns det er kjempekoselig! Etter fødsel har jeg planer om å lage samme type babybok, altså en med blanke sider der vi kan lime inn de bildene vi vil og skrive det som passer. Syns de "ferdigskrevne" bøkene fra butikken blir litt for kategoriske og lite personlig.

Skrevet

Sambo sin mamma har sagt at dæm ska kjøpe babyalbum, så æ har ikke sett på nån.. spent å se kordan ho kjøpe :;)

Skrevet

Jeg har Mors Dagbok, med illustrasjoner av hun Lerum.. Synes den er kjempekoselig!

Skrevet

Jeg kjøpte meg en bok selv med litt tykke pappsider i når 2 åringen ble født. Der har jeg skrevet ned alt fra tanker, satt inn bilder, limt inn tegninger, hårlokk, skrevet gavelister ved dåp, faddere, min første jul, min første påske, bursdager osv osv. Alt som jeg synes er verdt å ta med seg videre inn i livet hennes. Kikket på flere "ferdigbøker", men fant ut at det ble like fint å gjøre det slik. Har ultralydbilder og fødselskort der inne også. Har også begynt på en slik bok til nestemann... hvis en er flink til å ta det etter hvert, så er det utrolig mye fint en får med seg!!

Skrevet

http://www.schibstedforlagene.no/barnogung/forforeldre/articles/artid170.html

Denne har jeg bestilt... Jeg har "Min svangerskapsdagbok", som er i samme serien... Den er jeg kjempefornøyd med... Så håper "Da jeg var liten" er like bra :))

Kjekt at de kan bestilles på nett... Tok ikke mange dagene før jeg fikk svangerskapsdagboka, jeg bestilte den andre i går, så den er nok her i løpet av uka vil jeg tro :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...