Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Så gøy!! Med en gang jeg går ut av rommet roper mini mamma! Når han blir trett og grinete roper han også mamma. På hs gjorde han det og hs sa at det var tydelig bevisst fra hans side. Er bare 7,5 mnd, er ikke det litt tidlig?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Tror det er ganske vanlig egentlig,her sa hun mamma da hun var rundt 7 mnd
WP-TLogPeanut Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 TL gjør også dette når hu sitter hos pappaen. Når jeg gikk i døra og han spurte "hvem er det som kommer" sa hun mamma...hehe..men tror ikke det er bevisst enda jeg da.. Eller tør ikke tro det? hehe.. Hu er 8 mnd no da. Så synes liksom det er for tidlig..
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Sorry!!! ikke hun han mente jeg selvfølgelig,tankene mine vandrer noen ganger...hi,hi....(2 ganger faktisk)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Sant det er arti! Trodde bare dem sa masse sånn mammamamam og dadadadada på denne alderen jeg da, det er jo det som står i bøker... Sikkert bevisst hos TL også Wenckpia, jeg trodde det ikke før hs sa at det var det.
PMST Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 Marikken har gjort det bevisst no i ca 1 mnd.. men har sagt mamma og babba en stund no... Det er kjekt =) Ellers er det masse masse babling
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #8 Skrevet 29. oktober 2006 Begynte samtidig med min da... Men dere, det er jo egentlig litt tidlig vel. Litt arti å kunne skryte av noe, tihi. Han er ellers en bedagelig type som absolutt ikke har dårlig tid når det gjelder det motoriske ;o)
WP-TLogPeanut Skrevet 29. oktober 2006 #9 Skrevet 29. oktober 2006 Hehe , tuppa mi er sånn hun og sjø.. litt mer bedagelig på det fysiske.. Kanskje de tar igjen for det ved å si mamma tidlig..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #10 Skrevet 29. oktober 2006 Jepp, det er jeg helt overbevist om ) Mini er veldig opptatt av å imitere alt av lyder og ansiktsuttrykk. Utrolig morsomt. Akkurat nå knurrer han som en bjørn og ringer som en slik gammel telefon, må le ofte om dagen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå