thats me Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Er slutt mellom meg og typen min nå, vi hadde vært sammen i 3 år. han vil tenke. han sier han kanskje vil bli sammen med meg hvis han føler at han har respekt for forholdet vårt... han sier også at i denne perioden vil han ha lite kontakt med meg, og har sagt fra at jeg ikke skal sitte å vente. Dette skjedde for over 2 uker siden. i går møtte jeg en flott fyr, og rotet med han (ikke sex). Det har eksen min funnet ut, og nekter å snakke meir til meg.. mest av alt vil jeg egentlig bli sammen med eksen min igjen.. han er så flott, og det vi hadde sammen var dypt. så da er det bare å pøse på med hva dere tenker om situasjonen, gjerne råd/ris osv...
2barns mor Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Tja.... her er det vel egentlig ganske opplagt at din eks-kjæreste ennå har sterke følelser for deg i og med at han blir sur og ikke ønsker å snakke med deg, selv om han har sagt at han trenger tenketid og at du ikke skal sitte å vente på han. Kanskje har han funnet ut hva han har mistet? Uansett, så synes jeg du bør snakke med han, fortelle han hva du føler - men også gjøre han oppmerksom på hva han har sagt. Håper det ordne seg for dere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå