Gå til innhold

Noen som har/skal gifte seg i berlin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har giftet seg eller skal gifte seg i berlin?Noen tips?

Vi skal også ha med jenta vår på 8mnd,er berlin barnevennlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke være gledesdreper,men jeg har vært i Berlin og likte meg ikke! Men det er jo bare min oppfatning da. Synes det var kjedelig,ingenting annet å finne på enn å gå på clubs og Raves,og det går ikke vi på uansett. Men dyreparker en jo gøy for barn da,og så har de i et dinosaur-museum,men det er jo jenta di litt liten for enda...

Kan jo være at vi fikk litt feil oppfatning av Berlin,har hørt mange som synes Berlin er topp!

Skrevet

Hei, mannen min er fra berlin, og vi har bodd der i to år sammen. Jeg elsker Berlin, og det er kun av økonomiske grunner at vi valgte å flytte tilbake til småbyOslo..

Min favorittbydel er Prenzlauer Berg. Gå tur i Friedrichain Volkspark og drikk en kiba i resturanten/kafeen der, gå på det lille markedet på Kollwitzplatz, gå i Mauerpark og prøv huskene på toppen av parken.. Spis vaffel på "kauf dich glucklich" (mellom mauerpark og kastanienallee) og prøv falafel med kokossaus og mangosaus øverst i kollwitzstrasse.. bruk en ettermiddag i hackesher markt, rek gatelangs og sjekk ut alle de små butikkene og spisestedene.. Berlin har skjulte skatter og oaser over alt, du må bare vite hvor du skal lete så finner du dem;-)

Skrevet

Tusen takk for supre tips,girlieMammy:-) Vi skal dit i november,hvordan pleier klimaet å være da? Regner med at det sikkert er som her(på østlandet).Vi har ikke så mange byer å velge mellom til giftermål da jeg er amerikansk statsborger...Så da var det Berlin som hørtes mest spennende ut...

Gleder meg;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...