Gå til innhold

tvillingvogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut å kjøpe vogn til de to i magen snart. Vi er blitt anbefalt å kjøpe tvllingvognen til tautonia, noen som har noen erfaringer med den, eller eventuelt tips om en annen vogn som er bra....?

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilken vogn ble det på dere??

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg ble ikke anbefalt teutonia sin. Jeg har prøvd å kjøre den, og den var fryktelig tung!!!

Vi har sett på OTH og FTK sin. Lette og greie vogner. Men det er fryktelig vanskelig dette!!!

Skrevet

jeg fant ti slutt ut at jeg skulle trikse litt selv-kjøpte en sportsvogn fra gt(safari)har brukt saueskinnsposer og bygt opp litt med en liten pute under rompa for det er ikke helt full liggestilling....

dette har fungert kjempebra for meg-synes de andre vognene (kombi)både ble altfor dyre og/eller altfor klumsete og bred.

men nå fikk vi tvillingene våre til en veldig bra tid.ungene rekker å bli store nok til å halvsitte rett etter vi skal slutte med saueskinnsposen-nå som dt er så varmt har vi posen åpen og mye mindre klær.

betalte 2900 -; for vogna ,den er 77 cm bred og går akurat igjennom alle dører.

Skrevet

Vi valgte teutonia. Er enkel å kjøre med og en god å solid vogn. Men ja den er litt tung å løfte inn og ut av bilen og den tar ganske stor plass. Så jeg er fornøyd med den jeg men, tenkte å kjøpe en litt lettere en når de begynner å kunne sitte.

• 1 måned senere...
Skrevet

vi valgte tautonia sin, og er veldig!!! fornøyd med den. Men den er litt uhåndterlig å få inn i bilen, så vi vurderer å investere i en InSTEP GT SAFARI SWING, å brukr den når vi skal ut på utflukter. Noen som har erfarin med den??? Virket som en drøm å trille iallefall da jeg prøvde den i butikken, men synes den er litt dyr da som ekstra vogn. Noen som har erfaring med kjøp fra utlandet???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...