smily2 Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Skal ut å kjøpe vogn til de to i magen snart. Vi er blitt anbefalt å kjøpe tvllingvognen til tautonia, noen som har noen erfaringer med den, eller eventuelt tips om en annen vogn som er bra....?
ole brum:-) Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Jeg ble ikke anbefalt teutonia sin. Jeg har prøvd å kjøre den, og den var fryktelig tung!!! Vi har sett på OTH og FTK sin. Lette og greie vogner. Men det er fryktelig vanskelig dette!!!
**chrissy-the sweetest thing** Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 jeg fant ti slutt ut at jeg skulle trikse litt selv-kjøpte en sportsvogn fra gt(safari)har brukt saueskinnsposer og bygt opp litt med en liten pute under rompa for det er ikke helt full liggestilling.... dette har fungert kjempebra for meg-synes de andre vognene (kombi)både ble altfor dyre og/eller altfor klumsete og bred. men nå fikk vi tvillingene våre til en veldig bra tid.ungene rekker å bli store nok til å halvsitte rett etter vi skal slutte med saueskinnsposen-nå som dt er så varmt har vi posen åpen og mye mindre klær. betalte 2900 -; for vogna ,den er 77 cm bred og går akurat igjennom alle dører.
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Vi valgte teutonia. Er enkel å kjøre med og en god å solid vogn. Men ja den er litt tung å løfte inn og ut av bilen og den tar ganske stor plass. Så jeg er fornøyd med den jeg men, tenkte å kjøpe en litt lettere en når de begynner å kunne sitte.
smily2 Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2007 vi valgte tautonia sin, og er veldig!!! fornøyd med den. Men den er litt uhåndterlig å få inn i bilen, så vi vurderer å investere i en InSTEP GT SAFARI SWING, å brukr den når vi skal ut på utflukter. Noen som har erfarin med den??? Virket som en drøm å trille iallefall da jeg prøvde den i butikken, men synes den er litt dyr da som ekstra vogn. Noen som har erfaring med kjøp fra utlandet???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå