Gå til innhold

Endelig gravid!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Endelig var det vår tur! Har prøvd i nesten 2 år. Det har vært tøft, hadde nesten mistet troen. Har gått på hormonkurer, til akupunktur, homeopat osv. Skulle inn til laparaskopi (operasjon) for å sjekke om noe var galt forrige uke, men så fant vi ut at vi er gravide to dager før! Har foreløpig termin 2. juli. Er veldig redd for at noe skal gå galt, klarer ikke helt å glede meg ennå. Andre som føler det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei og gratulerer med spiren. Jeg er temmelig nervøs selv ja. Jeg var inne på lapraskopi 26 sept pgs graviditet utenfor livmoren. Nå er jeg gravid på nytt men er livredd for at spiren ikke skal sitte på riktig plass denne gangen heller. Jeg måtte fjerne egglederen fordi den sprakk....så nå har jeg bare en igjen og den er jeg veldig redd for......

Vi får krysse fingrene for at det går bra med oss begge...og resten av julimammaene..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Gratulerer så mye. Har termin 2 juli jeg også. Venter min 3. Mistet i september så jeg er litt nervøs, men vi får satse på at det går bra med oss alle. Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anonym:-) Gratulerer med spiren. Jeg har selv vært prøver i 2 år, og tror jeg vet hvordan du føler det:- ) Er også kjemperedd for å å miste. Har småspotter litt, men jeg får bare håpe på det beste. Har foreløpig termin 9.juli-håper babyene våre klamrer seg fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også prøvd i over 2 år, jeg har vært til lapraskopi for 8 måneder siden -der vi fikk dårlige nyheter, og vi hadde vel gitt opp å bli gravid på egenhånd, så klarte vi det endelig. :)

Nå når vi endelig er blitt det, klarer jeg nesten ikke å tro det, og er kjemperedd for at noe skal gå galt!

 

Ønsker oss alle sammen lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg har ikke provd fullt saa lenge, men er likevel redd. Jeg var faktisk 100% pessimistisk med at vi skulle klare den "naturlig", da sambo fikk beskjed om at han hadde daarlig mobilitet paa svommerne. Men jeg fikk en positiv test i dag, saa haaper bare at alt gaar bra! Gaar fortsatt og kikker i trusa!! Gleder meg til aa folge dere fremover. Heia julibabyer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...