Gå til innhold

Da var to år gått.....................


*smil* m/ snupp06 & gutt 07

Anbefalte innlegg

I dag er det to år siden englegutten vår ble født... Merkelig dag... Veldig trist, men samtidig så sitter jeg her med en nydelig datter. Hun ville nok ikke blitt født om ikke englegutten vår var død...

 

Skal besøke graven i dag, og tenne et lys for vår lille gutt. Tenker på han hver eneste dag, jeg vil alltid ha ett barn for lite, uansett hvor mange jeg måtte få........................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Gratulerer" med dagen. Det var sikkert en kjempefin liten gutt dere fikk:-)

 

Sende deg en kjempe trøsteklem og håper du får en bra dag tross alt.

Kos deg med dattern din.

 

Favnen din mangler kanskje et barn, men aldrig hjertet ditt.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*smil*

Har tenkt på deg de siste 9 dagen (etter at du fortalte når du mistet) Håper dagen har vært sånn passe grei, ingen enkel dag, masse minner som dukker opp.

Det står et lys å brenner her hjemme hos meg for din lille englegutt.

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen enkel dag i går... Jeg tror aldri disse merkedagene forbundet med våre barn og deres død vil bli noe lettere jeg........... Føles ikke slik hvertfall! Men deilig å ha en grav å gå til!

 

Vi mistet jo omtrent på samme tid vi to!?! Hvordan synes du det går? Jeg tenker fortsatt på han, hver dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Ja vi mistet ganske likt 9 dager mellom..... Jeg synes det var enda vanskliger i år en i fjor, mye pga lille bror som nå er 11 mnd, mye letter å se for seg hvordan engelgutten min hadde vært.

Tenker også på gutten min hverdag, tenner lys for han hjemme og på grava, og sender han masse tanker, savner han veldig og lurer veldig på hvordan han hadde vært i dag. Men har forsonet meg med at dessverre var det slik at han ikke kunne leve pga at hjertet ikke var mulig å operere. Og jeg vet at vi gjorde alt vi kunne for han de dagene han levde og at vi gjør det vi kan for han i dag.

 

Sender deg masse tanker.

 

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...