Gå til innhold

Har dere noen graviditets symptomer enda?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her går det i ømme pupper...oppblåst mage, Hatt sykt vond i korsryggen men bedre nå, Innpåsliten hund *hihi*

Og akkurat nå er jeg faktisk småuggen også, men satser på at det er fordi jeg er sulten..hehe

 

Kvalme er nemlig IKKE velkommmen verken nå eller senere i svangerskapet..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde faktisk jeg kom til å få mensen, fordi jeg har hatt vondt i korsryggen som vanlig. Så har jeg fått tyngre bryster, men ellers absolutt ingen følelse på at jeg er gravid nei. Men det kommer vel litt etter litt:-) Håper jeg unngår kvalmen denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme pupper her og.

Litt småkvalm, men ikke mer enn at jeg klarer det :)

Stikninger i underlivet, og lette mensmerter har jeg også.

Ellers føler jeg at jeg har rent på do hele helgen. Føler jeg må tisse hele tiden - tihi.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei. Har og har hatt en god del symptomer: Masse mensensmerter, ømme pupper, litt oppblåst, TRØTT, tisser ofte, reagerer på lukt m.m. Ja, derfor er jeg spent på om det er 1 eller 2 der inne. Har jo blitt gravid med prøverør og satt inn to fine egg, så hvem vet hvor mange som har klamret seg fast?? Hi.Hi.:-)))

 

Krepsemor -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann. Ikke så mye symptomer her, annet enn ømme pupper og at hormonene løper litt løpsk, utrolig følsom. Hadde trodd jeg skulle bli kvalm, men det kommer vel kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 2 juli og har sinnsykt ømme pupper.

hadde ømme pupper også tidlig i forrige svangerskap,men nå er jeg også ganske trøtt og"sliten" i korsryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalme, trøtthet, vondt i brystene, går ofte på do og "menssmerter". Akkurat sånn som det var forrige gang. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...