Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 ....er det seg slik at man bare får Reima med ekstra "pute" i baken eller får man det også i Reimatec? Blir så forvirra av alle de forskjellige reima sortene! Takker for svar!
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Vinterdressen til småen på 2,5 år er Reima-tec og den har 'puter' i rumpa ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Takk:O) Flere som har denne dressen? Egentlig hadde jeg tenk å kjøpe en i str 80 reimatec med rumpe puter.Fins den?
Luca Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Babymodellen går opp til str 98, og den har varmeisolering i baken. Det meste som selges i butikken er Tec, de har noe casual wear også som er "vanlig" boblestoff. Har en babydress til lillesnupp, som er som en vanlilg bobledress og denne har bare et teddyfor i rumpeområdet på innsiden som ekstra varme(den blir nok forøvrig for stor til henne, str 74, så må vel selge den...kjøpt på salg da) ReimaTec`en til snuppa på 2 har en plate i baken inni dressen... Sjekk Reima.fi, norsk språk for mer info...
Luca Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Hvor gammelt er barnet ditt? Som sagt så har vi str 74 til lillesnupp på 9 mnd snart 10, og den kommer nok ikke til å passe i det hele tatt i vinter. Så med mindre barnet ditt er en stor et-åring, vil jeg tro 80 er stort. Kjøpte vår og høstdressen istede nå til lillesnupp, og kjører lag-på-lag med ull under. Blir jo samme prinsippet som med Troll(den hadde snuppa som et-åring, og kan ikke sammenlignes med reimadressen i bevegelsekomfort...reimaen kan blir for stor og klumpete for disse små)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 Hun er snart 1 år og 78 cm lang. Vil str 80 bli for stor?
Luca Skrevet 29. oktober 2006 #7 Skrevet 29. oktober 2006 Tja, nå er hun jo litt lenger enn min men ville absolutt prøvd først. Tipper 74 er mer passelig str. Det er jo bare for denne vinteren, du kan jo ikek kjøpe en dress når de er så små som skal passe neste år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå