Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 noen andre som sitter hjemme alene med barna nesten hver kveld?? det er ikke så lett å finne på ting når en har små barn og er alene...føler meg ofte ensom....hva gjør dere for å være sosiale?? noen andre som føler det samme?
Ella28 Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Ja,jeg har hatt det slik en lang periode,men passer på å få barnefri èn natt ca annenhver uke. Ikke alltid jeg er ute av huset da heller,men har da bare meg selv å tenke på. Men etter at mine to minste begynte i barnehage og jeg begynte i jobb på sykehuset,får jeg MASSE voksentid,og ser så mye folk på jobben at jeg blir helt mettet,så er det bare godt å slappe av hjemme på kvelden. Da er som regel kreftene bruke opp allikevel:) Så for min del har det blitt bedre nå,men jeg hadde også en lang periode før hvor jeg følte meg "kvalt" og helt isolert i hjemmet hver kveld. Hjelper jo litt med internett også da:)
mamma til 2 ;) Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Det er nok mange av oss er jeg redd... Ikke så lett å komme seg ut heller når en har hovedomsorgen for 2 små barn som begge legger seg rundt 19-20 tida på kv.. Blir mye tv titting, tlf samtaler og internett da ja. Har enkelte kvelder invitert venninner på besøk da og det er jo koselig... men for det meste alene..
Andrea05 Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 hei skjønner deg godt. er det samme her. savner en voksen person og snakke med bla. dele barna sine framskritt bla. men går mest på nett på kvelder, men ikke ofte mann orker det heller. så blir tidlig i seng. men gud så ensomt det er. lykke til klem
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 Hadde det sånn en stund selv ja, men bedre nå.Tok opp kontkt med gammle kjente og fant ut at jeg hadde venninner alikavel!! Går ut ca en gang i uken på byen med venniner. Og får venninne besøk rundt 2 kvelder i uken. I helgene går vi på visninger, hehe..later som jeg er på husjaakt, kafe besøk eller noe annet kjekt. Har truffet en mann, men han er vekk et par mnd, men når han er her kommer hn innom par ganger i uken. Nesten litt travelt, ingen tid til skole arbeid Men siste året hr jeg sittet mye ensom...uke etter uke og ingen besøk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå