Prestedattra Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Men økonomien stopper alt! Bygde oss hus på hjemgården min for en stund siden (noe jeg angrer bittert på, for det er liksom ikke bare å selge det da). Ikke har jeg lyst til å selge heller, for jeg elsker huset og plassen. Men vi har lån på 2 mill, og han sier han skal ha 400 000 av meg hvis han flytter. Han har jo krav på det... Jeg får utbetalt 17 000 i mnd, og har ikke mulighet til å sitte med huset alene. Så her går vi da, i et kjærlighetsløst ekteskap...tvunget sammen, fordi vi ikke har råd til noe annet! Er det noen av dere som har tips, eller råd å gi meg?? Hvordan i himmelens navn skal vi kunne komme oss ut av dette?
bambi&bamse Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Har du mulighet for og kunne lage til en liten hybel eller leilighet i huset? så ville du jo få en extra inntekt på det. Og vist du blir alene så har jo du rett på litt mere penger også da. Forstår godt(etter å ha lest innlegg på skravle) at du ikke orker å bli i dette forholdet,det er jo en menneskerett å få være seg selv og ikke bli psyket ned av noen andre. Men det ville jo være fint for deg og barna og kunne få fortsette og bo i deres eget hus nær familie og det hele. Prøv og sett deg ned og tenk litt på hvordan du kan klare dette fremover uten og måtte selge huset ditt. Ønsker deg lykke til. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå