Gå til innhold

Tar dere tabl. "gravid" eller "gravitamin" eller lignende?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tar "gravid"-vitaminer og mineraler for deg som prøver eller er i 1.trimester:o)

Skrevet

Tar gravitamin - har gjort det en stund nå, og har tenkt å fortsette resten av 1.trimester.

synes det er en god investering i svangerskapet jeg :)

Skrevet

Jeg tar også "gravid" har gjort det vel to mnd nå og skal fortsette minst ut 1.trimester..

Skrevet

Jeg tar gravid, har gjort det tre mnd før jeg ble gravid og skal fortsette ut dette trimesteret! og tran da...:)

Skrevet

Heisann!

Jeg har tatt Nycomed sin "gravid" fra ca en mnd før jeg ble gravid og har tenkt å fortsette med det. Og så tar jeg selolje.

Og nå siden jeg fant ut igår at jeg er gravid må jeg vel ta en titt på hva vi ikke skal spise som gravid ol. Og kutte ned drastisk på min kjære cola:-(

Skrevet

Har tatt "gravid" siden jeg fant ut at jeg var gravid. Så tar jeg omega 3.

Skrevet

Tar Gravitamin, Udo´s choice (omega 3, 6 & 9), kalsium og magnesium.

Skrevet

Jeg tar også "gravid" og omega 3..

Skrevet

hmm.. bare begynt med folsyre jeg..spurte på apoteket, men hu nevte ikke noe annet!!!

Skrevet

Jeg tar også gravid-vitaminer og omega 3:) har gjort det siden jeg fant ut at jeg var gravid:)

Skrevet

Hei , jeg tar multivitamin for gravide og ammende, pluss Efantanol ( omega) . Kjøper alt på helsekost.

Skrevet

Jeg tar gravitamin, omega 3 og kalsium (fikser ikke melk om dagen).

Skrevet

Tar sånn vitamin og mineraltilskudd, omega 3 med krill(sterkere greier) og folat :)

Burde jeg ta gravitamin istedenfor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...