Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 eller oppe med ribbeina. og jeg er bare 15+6 så det kan ikke akuratt være ungen som sparker opp i heller vell? når det er på det verste klarer jeg ikke å stå oppreist. det er verst på kveldene.. lurer på hva det kan være?
Na`is`vi`mi` Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Hm.. er du oppblåst?? Høres ut som luftsmerter..men eg er da ingen lege...hehe.. Bare veit at eg låg i over et døgn med kjempevondt oppunder ribbeina, rett og slett min egen feil..for eg hadde spist klubb(komle,blandaball...veit ikj kva du kaller det..hehe) til middag i to dager... DET vart for mykje..hehe... Men fytte katta kor vondt det var...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Det kan være gallesteinsproblemer dersom det sitter på høyre side, spesielt dersom det blir værre etter fet mat.
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Har også hørt at smerter høyt oppe i mageregionen kan være symptom på svangerskapforgiftning. Du er nok pent nødt til å ta en prat med legen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå