Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 jeg lure på om det er flere som har en mann som er bort 4-5mnd om gangen,og synes det er helt greit?det gjør ikke jeg,oh har fortalt han det også,men min mann tenker visst bare penger,og nå er det snart nok..vi har vært sammen i 2,5år og har en jente på 13mnd,som ikke ser så mye til pappaen sin.føler meg veldig ensom til tider ja.han jobber på båt som holder til i asia,og vi var der nede nå i sommer i 2uker,da han fikk litt ferie..vet at de andre han jobber med har 10uker på og 10uker hjemme,men han sier de trenger han og at han er nødt til å si ja til litt ekstra av og til,men det er jo hver eneste gang,og vi har snakket om det,men det fungerer ikke i praksis ser det ut for.vi har penger som vi klarer oss med,og jeg er selv ute i 75% jobb i barnehage,men det holder visst ikke for han.er alltid jobben som kommer først og er drittlei nå..hva ville dere ha gjort?tror jeg og jenta mi kunne klart oss fint uten han,men savner han noe utrolig når han er borte,men føler vi blir skuffet gang på gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå