Gå til innhold

Noen som har dårlige erfaringer med stripsene fra billigtester??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tok en sånn graviditetstest (strips) den som skal være mest følsom (10mlu) tok den i morges, men den ser ut som den er negativ, har testet positivt på 4 andre tester for mange dager siden, svakt vel å merke, men streken var der.....

stoler ikke helt på disse stripsene..... noen andre som har fått negativ med disse og positiv med andre tester??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ikm en mandag og testet med billigtester fom. lørdagen før ikm til fredagen etter ikm. og fikk ikke pos før fredagen og da var det bare en svvvvaaaak strek, men det tar kjempe lang tid før streken dukker opp så en må nesten vente 5 min.

testet og med qr samme dagen og fikk en sterkere strek.

Skrevet

var det stripsene du testet med da??? og var det den som var mest følsom eller de andre stripsene???

Skrevet

jeg fikk nettopp det ja.4 negative tester med billigstripsene der i fra,og positiv med quick respons.stoler ikke helt på dem jeg.testet ikm dagen,en,to og tre dager over tiden,men fortsatt negativ.ante at det kanskje var feil og løp på apoteket og kjøpte to der og de var positive:o)

vet ikke akkurat var de heter/hvilken type det var.søkte på billigtester etter strips og kjøpte en 5pakning for rundt hundrelappen.

Skrevet

tusen takk for svar:-)

blir jo helt forvirret når jeg tester først positivt så negativt noen dager senere....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...