Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Noen som har hatt det slik som meg??? jeg er samboer, har to barn. Kjøpt hus, biler og båt sammen. ALtså godt etablert. Jeg har et bra forhold til ans familie og vi trives her vi bor. MEN problemet er mine følelser for han. Jeg tenker så ofte.... åååå så dum du er.. og synes ikke han er noe voldsomt atraktiv lenger. vi har omtrent ikke sex, det mangler liksom noe der. En gnist. Det å være stolt av typen sin.... Jeg vil så gjørne føle det annderledet, men vet ikke helt om det går ann og iallefall vet eg ikke hvordan jeg skal få det til. Samboeren min jobber mye og vi har ikke så mye peger at vi kan reise bort eller noe. Jeg er helt forstvila for jeg går så mye å tenker på om vi hadde hatt det bedre fra hverandre, om jeg hadde funnet meg en å være sammen med som jeg har lik humor og interesser til. Jeg blir helt dårlig når jeg ser par som har det så fint etter at de har fått barn, skulle gjærne hatt det vi og. Jeg vil at dette skal fungere. Når jeg snakker med venninnner og skal beskrive ham sier jeg at han er snill, men jeg må da kunne beskrive ham med andre ord enn det.. men det har jeg problemer med merker jeg.. jeg klarer det ikke.... hjelp.. jeg trenger virkelig hjelp...
bambi&bamse Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Har du fortalt ham hvordan du føler det? Vist ikke så er det på tide dere setter dere ned sammen og snakker ut om hvordan dere faktisk har det i forholdet. Komunikasjon er alfaω i et forhold, og ting skjærer seg ganske kjapt om man ikke kan snakke sammen om problemene. For han går kansje rundt og tror at du har det helt flott,men så er egentlig sannheten den at du vurdere å gå fra ham. Snakk sammen og fortell hverandre hvordan dere føler det, og prøv og finne ut av hvordan dere kan få det bedre sammen. Selvom mannen din ikke er den peneste i verden så blir han det gjennom den rette kjærligheten. Og for å få kjærligheten trenger man å bygge opp tryggheten rundt et forhold. Dere trenger samspill og komunikasjon uten det er alt dømt til å mislykkes. Lykke til videre. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå