Gå til innhold

Spising om natten..


shanty73

Anbefalte innlegg

Her har rutinene begynt å bli "faste" nå.. Har nogenlunde oversikt over soving, lek osv... MEN... nå har han begynt å våkne presis annenhver time for å spise,,, helst om ntten, vet at dette snur etterhvert men er det fler??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi driver fremdeles og eksperimenterer litt for å finne den ebste løsningen. Nå legger vi han ved 20 tiden. Han spiser ved midnatt og en eller annen gang mellom 03.30 og 05.00. Insisterer på å stå opp ca 06.00 (det vil si, da har jeg halt ut tiden...) Ikke helt optimalt for mors søvn, men det går jo på et vis. Ved midnatt vekker vi han. Hvis vi ikke gjør det, våkner han ved 2 tiden og da blir tiden han insisterer på å stå opp veldig mye tidligere, og det orker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener jeg så noe om dette med nattespising et annet sted inne på dib. mulig det var inne på ammesidene. noe om at når babyen begynner å se bedre på lengre avstad, kan det være at han blir ukonsentrert under måltidene på dagtid pga mye han må få med seg, og da kan han heller velge å spise mere mat på natten istedet. har merket at elias ser mye bedre på lang avstand ihvertfall. så kanskje du kan skjerme han litt under måltider på dagtid og se om det hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...