Gå til innhold

Etter en tvetydig CB-tes på fredag, har jeg testet idag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det kom ikke opp noe ekstra strek etter fem minutter nei. Så på den ca kvarter etter, måtte nesten kaste den daog da var det et strek som var SVAKERE enn påfredag, men det var jo uansett lenge etter fristen, og den "skyggestreken" kan likesågodt ha vært innbildning. Så sånn gikk det med meg.

Nå må den forbanna TR bare komme, eller har kroppen min begynt å kolapse helt?? Ha vel aldr kommet helt godt overens med den, så dette er kanskj en hevn?? He-he.......Disse brystvortene er fortsatt store, så jeg håper tanta kommer og tar dem med seg ja :o) Skal i svømmehallen i morgen, og jeg er nesten flau....

Måtte alle ha ei fin avslutning på helga, og at dere som ikke har fått TR enda, tester positivt snart. Lykke til da jenter .o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier d igjen: ikke gi opp før dustetanta kommer da:)

Noen får sent opp hCG-nivået, jeg fikk ikke positiv før to dager etter IKM jeg...

Skrevet

Forrige gang testet jeg positivt 3-4 dager FØR IKM så jeg vil tro jeg produserer det tidlig. Også var det det med en litt (???) positiv test på fredag da, og negativ i dag. Det rare var at da jeg tok testen så "visste" jeg at det ikke ville komme opp et kryss...Ble ikke så kjempeskuffa, værre å eventuellt ha veldig forsinka TR, faktisk.

Og nå er det egentlig to dager over IKM for meg da...

Takk for oppmuntringer iallefall, dere er alle så gode :o)

Skrevet

Hei abcd1234.

Er du sikker på at det var innbildning av testen om fredagen?? Enten ser du et svakt kryss eller så er det bare en vannrett strek. Ikke gi opp enda. Du har jo ikke fått mensen. Det har heller ikke jeg. Og jeg testa jo blankt negativt om fredag. Har et bittelite håp enda selv om jeg tviler.

Krysser fingrene for deg at TR ikke dukker opp og at du er gravid.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...