Gå til innhold

hvordan sov deres krabater? ble det "kaos" pågrunn av kl??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke her =0)

hadde forventa at han våknet tidlig,altså en time før...men nei !!!! siste måltid var kl 24.00,og enda sover han!!!!!! hva skjer??

pleier sove kun 4 timer,så er på`n igjen.

har også barnebarnet her,og han sov 4 timer,men pleier 3...

dette ble en fin start på vintertiden.får bare håpe det holder seg slik,hehe

dere da? hvordan ble det med gullene deres og stillinga på kl??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

datteren min la seg veldig seint i går... men hun våknet veldig mye mindre i natt enn hun har pleid å gjøre før...

Skrevet

ja, han har vært mye våken i natt, i tillegg var det morgen for han kl 3.45....

Skrevet

off,var tidlig nok det ja.rundt den tia min skulle våkne også.men det ble kl 07.så,en god start.tviler litt på at det skjer igjen,hehe

Skrevet

8 her istedefor 9-10 :-)

Skrevet

Føler med deg nuttinattsøster!

Ble slik som fryktet her også, mårra klokka 04.00.

Hva kan vi gjøre med disse A-monster-babyene våre da?

Skrevet

Han våknet 1 time tidligere. Før har han sovet til 06.30, fått mat og sovet til 09. I dag sov han til 05.30 også til 08 igjen.

Skrevet

Her var alt som det pleier, helt til mor fant ut at klokken skulle vært stilt i natt.. hehe.. Så i følge gammel tid er ingenting forandret egentlig, fikk mat ca 05.30 og sto opp kl.9.. Varierer så mye her, noen ganger vil hun opp 07.30, så at den nå var 8, så er egentlig ikke det store forandringen...

Men begynner å se et sovemønster på henne da:-)

I dag er hun 2mnd og 18 dager.. hjelp hvor fort tiden går!!

Skrevet

Gikk glatt, det ;) Har tynet det litt hver kveld her. Og i går kveld tok hun seg en lur kl 18- jeg lot henne få lov til det, siden hun skulle legge seg en time senere. La seg 21.00 (så lenge har hun aldri holdt ut før!!) og våknet i dag fo mat kl 8.00 akkurat somhun pleier!

Skrevet

Ja,- hun spiste i natt også, altså ;)

Skrevet

å her fortsetter sovinga...mat kl 7,og sover som en prins...ennå..

mulig han bare ladder opp for å holde meg våken til natta.

er 8 uker,og syns det er rart om han skal sove hele natta igjennom sånn plutselig.med di andre ungene så ble det kl styret bare tull da di var små.tror det gikk uker før vi var på rett kjør igjen.så jeg er spent på hva han her finner ut =0)

Skrevet

OI! sov han hele natta?? Oda er også født 8.september, og jeg tror jeg hadde blitt sjokkert om hun hadde sovet gjennom en hel natt ;)

hun sovna i 11tia igår med mat, også våkna hun klokka halv3 for mat (og da stillte jeg klokka med det samme) ... så våkna hun halv5 for mat, og opp klokka halv8 :) Hun er ferdig å sove alt fra 06:30 til 09:00... veldig varierende, men hun er jo så lita ennå=)

Skrevet

ja,han sov hele den lange natta!!! er helt sjokkert jeg...(men håper det varer,hehe) fikk mat 7,og sov da til 12.30....aner ikke hva som går av gutten jeg =0)

pleier å våkne rundt hver 4 time,men i dag har han virkelig satt sovehjertet inn.tror egentlig ikke han gjør det igjen.for godt til å være sant,at han sover natta igjennom nå.så du fikk samma daton ja.det var morro =0)

Skrevet

våkner han hver 4. time på dagen og for mat? her spises det ca hver 2.time på dagen, avogtil oftere... Men hs sa det kunne ha noe med at hun var litt prematur.. vet ikke jeg ;)

Sover lilleprinsen din i egen seng om natta da? det nekter hun her ;) men, foreløpig går det veldig greit...men når hun nærmer seg 3mnd så må vi vel prøve å få henne over i vugga si=)

du er vel skikkelig uthvilt idag da? ;) fikk meg et par timer nå netopp, snuppa sovna oppå brystet til samboern...kos=) ha en fin søndagskvell

Skrevet

jepp,4 timer døgnet rundt.hvis ikke han nå har bestemt seg for noe annet.jeg gir flaske da.kan være grunnen.klarte ikke få opp melka,uansett hvor jeg sleit.så jeg fikk streng beskjed fra hs om å kutte ut.jeg sleit med hodepine og svimmelhet hele tiden.ga seg nesten med en gang etterpå...

vet du,hs sier min har prematurpreg.å han kom to uker før termin!

er vel siden blodårene ligger utapå huden på hodet.syns ikke han har det preget nei.(har sett mange premature)

nix,sover slett ikke i senga....netopp krangla igjennom å få han til å like vågga...men det er vogna som er favoritten.går greit ennå,siden det er kaldt i huset,men må vel krangle der også.hehe'

uthvilt?jeg??hehe...nei....!! la meg kl1.30 i natt.da fikk barnebarnet mat,og han våkna da 5.30...er temmelig seig i gluggene nå =0)

skal bli tidlig kveld ja....for i morgen kan jeg sove en time lengre! jippi =0)

god søndag du også =0)

Skrevet

åj, da er han jo en liten snilling :) har ei venninne som har en på 3mnd, å hun gir også flaske, men han er ikke like snill :P hehe.. heldig med den!

tror ikke bærta her i gården ser så prematur ut,eller har gjort det heller... hun ble bare født 4 uke før termin, så er bare lett prematur... men hun var så kort når hun ble født, så de grammene hun hadde var fordelt godt - hadde tilogmed bollekinn:D

åh, så du har vært barnevakt også ;) til barnebarnet ditt? oi, ikke verst:D

Skrevet

han er veldig snill ja.heldig med den,hehe.

var 2675g og 46cm bare da han kom.å det eneste jeg så var at han ligna 7.far i huset,hehe.rynkete i panna og lite hår.tynn og pinglete,men har tatt igjen det.er over 4,5 kg nå...=0)

er barnevakt rett som det er jeg,hehe.han kom til 7 sept..altså dagen før jr..morro og en smule spesielt.får trimma meg litt da.med to som skal ha mat og oppmerksomhet.hehe

Skrevet

har vært en sovende prins her også gitt:))

juhu!! sov rundt inatt! vekte han kl 5 (6 hvis vi ikke hadde stilt klokka), for da hadde han ikke spist på 12 timer. men skal ikke gjøre det neste gang, fikk bare en smule panikk;) han har sovet rundt en gang for en uke siden også, men da hadde han spist kvelds litt senere, og jeg bråvåknet av at han skrek og var supersulten (noe han ellers ikke pleier å gjøre) etter 11 timer. ellers har han sovet mesteparten av dagen også, han som pleier å være så mye våken. det var godt til mammaen det :o) håper det ikke blir som forrige gang i natt da, for da var han våken stort sett hele natten etterpå. spiste heeele tiden, og fikk ikke sove etter hver runde pga luft i magen stakkar:(

eneste er at jeg måtte prøve å holde han litt lenger våken i kveld, og uten at han ble for overtrøtt. - ikke lett det der.. syns han har tatt kvelden tidlig i det siste ( 18- 18.30) hihi, blir jo litt drøyt om han skal begynne å ta natta kl 17 da:o)

Skrevet

Ingen forskjell på rutinene her, så vi må nok bruke litt tid for å få sove en time lenger om morgenen, og legge seg senere. Ble lagt nå kl. 19 (bruker vanligvis legge seg ca halv åtte-åtte). Det blir nok tidlig kveld på mor også i dag.

Skrevet

du er heldig du også ja?? er spent på hvordan det blir i natt jeg ja.om det var forbigående,eller om det virkelig blir lange herlige netter,hehe.

innrømmer at jeg er glad i å sove =0)

sover nå også min knært.vært et sovedyr hele dagen.skal passe på å vekka han til 24.00,så får jeg se om det blir det samme i natt også.blir vel litt tidlig å sovne for natta rundt 17 ja,hehe.med di andre holdt jeg di våken fra 17,og utover noen timer.men sov ikke hele natta fordet nei.har ikke prøvd med han her.er jeg heldig,så har han fiksa det selv =0)

Skrevet

har også holdt han våken når vi har fått besøk som gjerne vil se han, men da blir så overtrøtt at det går ikke an å få lagt han før 22- 2230 tiden, og da er han bare sutrete de timene etter 19 og frem til han sovner. han spiser ikke før han sovner heller da...vanligvis pleier han foresten å spise en gang ca 3, og frokost kl 7, deretter kan vi slumre litt frem til 9, MEN da er det morgen altså, selv om mammaen har aldri så lyst til å sove lenger. så sovner han ikke før vi tar en trilletur på formiddagen, og da sover han så lenge vi er ute på tur:)

Skrevet

hehe..det morsomste jeg ser er barnebarnet når han er trett....da skal jeg si deg han er umulig å holde våken.=0)

har et ansikt som viser tilstanden,der og da,hehe

min knært blir så sinna at han sovner fort.med furtne lyder.å maten bør serveres helst før han våkner...blir liv i leiern er jeg treg på labben.

sover godt i vogna ja.men nytter ikke å lure til seg ekstra minutter på øye når han først har gitt lyd fra seg.har prøvd å lure han med smokke,men nei...hehe

Skrevet

Her sov hun faktisk en time ekstra, etter bleieskift og pludring en stund. Men så har hun et ganske kaotisk søvnmønster for tiden uansett, da.

Skrevet

Ingen forskjell her...har litt kaotiske netter uansett vi da..hehe. Men MORGEN var det ikke før klokka 8 (ny tid). Da var det opp og leke litt, spise to skeier grøt til frokost, surte, og så la vi oss og sov i to timer til...det var deilig :)

Skrevet

Knerten her sov faktisk også en time lengre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...