Gå til innhold

I dag var vi jammen tidlig på'n....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det er ennå leeenge til resten av verden våkner. Hadde det ikke vært for at natten har vært veldig våken, så skulle jeg revet av et par timer husarbeid og satt en bolledeig - men nå vet jeg ikke om jeg orkerzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp.her har jeg passet barnebarn,og han våknet ikke før 5.30.trodde min egen skulle våkne 04,siden han sovna kl 24.00.men nei....han sov til 7 han =0)

er utrolig våken selv.får håpe det holder seg,hehe

resten av gjengen her er å henter hjem hesten som har vært til opptrening.mens tvillingene sover ennå.koser meg med kaffe og litt dib innimellom jeg da.

Skrevet

Oi, skjønner at jeg er superheldig! Hannah sov til kl 10 idag hun, våknet da med verdens største bæsjebleie (aldri sett lignende;-) Fikk et bad og en flaske, så la vi henne mellom oss, hun skravlet som en foss og sovnet momentant da jeg la henne oppå magen/brystet mitt:-) Hun sover faktisk ennå, mens jeg endelig fikk dratt meg ut av sengen. Sambo er og skifter dekk på bilen nå, og været er aldeles strålende, så vi får se å komme oss igang og ut i solen:-)

Ha en flott dag!

Skrevet

Oi, det var da en voldsomt effektiv søndagsmorgen. Her tørnet gjengen ut sånn i åttetiden (vel syv vinterstid...) Men sambo var grei og lot meg sove leeenge. Utrolig hvor snill man kan væøre når man bygger opp goodwill til sykkeltur med gutta ;-) De dro sånn i 11-tiden. Vi jentene hadde tenkt oss ut på tur i finværet, men før vi hadde kommet oss så langt stakk storesøster nedi gata til en venninne så derfor har jeg og de små bakt pizzasnurrer i stedet. Og etterpå skal vi i bursdag så vi får nok dosen vår og vel så det med god mat i dag...

Skrevet

Å jeg var nok våken på den tiden ja... for ørtende gang denne natta også..... Leah har lagt seg til en uvane med å være våken x-antall ganger pr natt. Og det betyr jo at mamma også er våken like mange ganger. Akkurat nå har vi halsvond og div. annet dritt... så det går litt tungt.... Meeen... det kommer nok bedre tider igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...