Gå til innhold

Biomor er helt umulig!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun nekter å godta meg og datteren min, og er helt umulig å ha med å gjøre. Nå venter jeg og samboeren min barn, og ting har bare blitt værre. De har aldri vært kjærester men fikk et barn sammen ved et "uhell".(datteren min var ikke planlagt heller, så mener ikke at det er noe galt med det altså) Hun har oppført seg som om hun skulle vært sjalu fra dag en, men påstår hun ikke er det. Hun har hatt opp til flere typer som har kommet og gått, og har nå fått seg en type som har vært der litt lenger enn 3 mndr liksom. Det virker som det er seriøst mellom de. Saken er at det er gått så langt at den lille gutten på bare tre år, som så vidt kan snakke, har begynt å fortelle meg at jeg ikke har lov å snakke til han, Og han hyler og skriker hvis jeg omtrent bare sier noe (ikke kjefting) til han. Han har også sagt at "mamma sier det". Det er det jeg synes er det verste. Har hun virkelig sagt det til han? Ungen er helt umulig å ha med å gjøre når han er her, og det er et mareritt. Det er ingen som koser seg. Ikke ungen heller. Vi har hatt misstanker en stund om at biomor driver å setter han opp mot meg, og disse misstankene ble jo bare enda sterkere etter det ungen sa. Synes det er så utrolig at en "voksen" jente kan gjøre slik.At hun har prøvd å ødelegge for oss flere ganger er ikke til å legge skjul på, men hun har virkelig gått laaaaangt når hun begynner å bruke barnet sitt i samme forsøket! Jeg prøver å være tålmodig med ungen, men klarer det bare ikke mer. Ungen er så ufordragelig mot meg at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg til tider. Gruer meg til hver helg vi skal ha han. Og det er veldig synd at det skal være slik. Skjønner ikke at ikke biomor forstår at det er ikke bare oss hun ødelegger for, men faktisk for sin egen unge og. At det går an å være slik?!! Er helt utrolig! Vet ikke om det er så lett å forstå noe ut av dette her. Skulle litt mye ut på en gang så føler det ble litt rot. Men må bare få det til ...noen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du..

her må far helt klart si ifra!!! han må passe seg så han ikke får to barn å betale bidrag på!! for dette er saker som ødelegger nye forhold!!

Skrevet

Samme prøvde moren til min samboers sønn seg på i begynnelsen fordi hun mente at jeg var for ung til å være sammen med samboeren min. Heldigvis er sønnen hans litt eldre og skjønte etterhvert at jeg ikke var så ille som det mamman hans sa..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...