Gå til innhold

Alenemødre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alle alenemødre her inne jenter som har bodd sammen med faren til barnet deres, eller er det noen som meg som faktisk aldri har hatt et skikkelig forhold til faren? Og er dere blitt dumpet, eller var det dere som dumpet typen?

Nyskjerrig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bodd sammen i 1 mnds tid bare, jeg som gjorde det slutt, orket ikke mere. Har vel vært sammen i 4-5 mnd, men aldri noe godt forhold egentlig, så....!!

Skrevet

hei!!!

jeg har ett barn på 15 mnd, men vi bodde aldri sammen, kjærester kun en kort tid.

gikk ikke og leve under hans regler om hvordan han ville ville.

lykke til

Skrevet

Hei

Jeg har ikke bodd med pappaen etter at gutten min ble født. Han gikk fra meg når jeg var 7 mnd gravid. Ser nå at det var helt riktig, og jeg er kjempe glad for at jeg er alene. Nyter det og singel livet ;)

Kunne aldri tenkt meg å vært med pappen...faktisk ikke oen akuratt nå.

Vi var ikke sammen mer en 11 mnd tilsammen..så ikke et lang varig seriøst forhold nei. Han bor i et annet land og har ikke sett sønnen sin siden februar.

Skrevet

Kun kort forhold til far, 3 mndr, fant ut at jeg var gravid en stund etter det var slutt..

Skrevet

Takk for svar! "Oppmuntrende" å høre at det ikke bare er meg som valgte å bli alenemor.

Nå håper jeg bare han vil ha kontakt med jenta si. Jeg er iallefall innstilt på å gjøre mitt for at hun skal få ha pappaen i livet sitt.

Skrevet

Jeg og pappaen til Leo var sammen i 3 mnd og bodde aldri sammen. Jeg valgte å gjøre det slutt og det var det beste jeg kunne gjort for sønnen vår. Han har besøk av pappaen sin hos meg, vi er venner og han overnatter, Tar Leo en del på natta og jeg får sovet litt. Funker veldig bra, men hadde aldri funka i et forhold mellom oss..

Skrevet

jeg har aldri vært sammen med faren til mitt barn. hadde sex kun et par ganger så ble jeg gravid.

ble uvenner før jeg fant ut at jeg var gravid

Skrevet

Dere som aldri har hatt et forhold til faren, klarer dere å ha kontakt og samarbeide om barnet nå da?

Jeg spør fordi vi har hele tiden vært innstilt på å skulle samarbeide og gi jenta like mye (?) kontakt med faren og hans familie. Men han har enda ikke møtt jenta si...

Skrevet

hei....

Banefar og jeg var aldri sammen, men gode venner til å begynne med. Aldri bodd sammen. Han ville, men ikke jeg. han ble da sur og gikk. Jeg var da kun noen mnd på vei. Gikk alene gravid, og etter fødsel, kom han heller ikke for å se barnet. Gikk 4 mnd før han så barnet!!Ettersom tiden gikk, har vi (desverre) blitt veldig uvenner og gjnnomgår nå en rettsak. Det er nok aldri det beste tror jeg.....rettsaker fører nok sjelden noe godt med seg. Dette fordi det er alltid en som "taper".

Men,jeg føler at etter kun sporadisk å ha møtt barnet i 4 mnd er det tidlig å kjøre advokat med krav om fullt samvær noen mnd etter. Bor dessuten på en annen kant av landet, og ønsker nå å ha barnet 1 uke pr mnd der..... sukk....

ble langt svar dette her...og vet neimen ikke om jeg besvarte spørsmålet ditt heller :-D

lykke til ivertfall!!!

Skrevet

Jeg var sammen med barnefaren i seks år. Bodde sammen i 6 mnd, men han gjorde det umulig for meg å kunne fortsette, så jeg gikk fra han.

Skrevet

var kjæreste m barnefar i 1 år før jeg ble gravid, han reagerte som menn ofte gjør, så jeg gikk fra ham.. nå vil han plutselig mer enn gjærne være pappa...typisk mannfolk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...