Gå til innhold

Mami20 - hadde du en fin bursdagsfeiring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste at du skulle feire bursdag med jentene i kveld. Hadde du en fin kveld? :) Første kveld uten lille jenta di? Gikk det bra?

Selv har jeg gått amok på shopping til lillemann idag, leker og klær ;)

Kanskje jeg er frekk som spør, men har Emilia sin pappa sett henne enda da? Leste et sted at han ikke likte navnet...?

Klem fra oss :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei! :)

Så hyggelig at du spør!

Joda, hadde det kjempe koselig! Vi spiste taco, drakk champagne og bare koste oss.. Vi nærmeste jentene, liksom! Ikke noe store greier, men utrolig koselig! :) Det skulle ikke så mye mer enn et champagneglass til for min del da, men.. Hehe! Var KJEMPE rart å drikke igjen! Men jeg måtte kjapt gi meg, for det kom rett opp igjen! Men formen & humøret var fortsatt på topp.. Så vi tok oss en tur ut på byen da! Og der klarte jeg jo så klart å miste mobilen min.. Så jeg ble jo kjempe lei meg! Det er SÅ typisk meg, hehe! Jeg mister ørten hundre og nittifire mobiler i året, for å si det sånn..

Det var kjempe rart uten Emilia. Jeg satt jo omtrent bare å snakket om henne, hehe! Viste bilder av hun til folk jeg traff på byen og greier, hehe! Og mami ble jo glad når iiiiingen trodde på at det bare er fire uker siden jeg fødte, tihi!

Men må si jeg ble glad når jeg kom hjem til jenta mi igjen! :) Moren min satt jo barnevakt.. Tror nesten at jeg terroriserte den dama i går, ringte en god del ganger bare for å høre hva dem drev med! Og så hørte jeg veslemor i bakgrunnen.. Da ble jeg nesten på gråten, hehe!

Men det var jo deilig med litt barnefri også! :) Kjente at det var godt med en kveld for meg selv! Selvom jeg bare satt å savnet jenta mi..

Nja, likte & likte.. Han mente at det var for "norskt", skjønner du! Så jeg tenkte for meg selv - ser det ut som om at jeg kommer fra den svarteste jungelen i Zimbabwe liksom? Jeg er jo Ola Nordmann to the bone, hehe.. Men pytt sann, han har ikke så mye han skulle ha sagt, for å si det sånn!

Alt er bra med dere? Lille prinsen koser seg med de nye lekene sine? :)

Klemmer fra oss <3

(By the way, du kan se bilder fra bursdagen min på hj.siden min om du vil! Jeg er EGENTLIG en liten paparazzi, hihi!)

Skrevet

Nå har jeg sett på bildene, så fine :) Er en skikkelig papa(mama)razzi jeg også, tror Teodor er lei av å bli tatt bilder av ;) Har jo bestilt time til fotograf til han, det blir spennende :)

Savner en skikkelig jentekveld jeg, de fleste av venninnene mine har flyttet :(

Håper på et julebord med jentene da, 5 av oss har barn under 1 år ;)

Teodor storkoser seg naken på golvet nå, han har nettopp badet :) Er så godt å varmt på stua, det snør ute, men inne har vi peis og varme :) Teodor skravler og leker :) Han er litt irritert idag, kommer opp 2 tenner allerede! Hjelp !! Han har 2 store hvite klumper nede i munnen sin, det klør nok fælt :(

Du får gi Emilia en kos fra min lille gutt :)

Skrevet

Ja, men nå blir det nok lenge til neste gang! Og det var faktisk ikke så morsomt som jeg hadde forventet heller.. Jeg skal nok ærlig innrømme at jeg trives best når jeg har datteren min i nærheten, ja!

Når skal dere til fotografen? Har tenkt å få dratt med meg Emilia dit om noen mnd.. Har kjempe lyst til å ta en sånn fotoserie med meg og henne, og hun naken på sånn saueskinn eller noe i den duren! You know, "alle" har sånne bilder.. TiHi! ;) Jeg prøvde meg på noen svart/hvitt bilder selv, men det er jo helt klart at jeg bare kan droppe den paparazzi-karrieren min.. For de ble ikke sååå fine, tihi! (Eller.. ALLE bildene av datteren min er fine! HiHi) Men, men.. Det er jo lov til å leke seg litt.. ;)

Oj, er tenna på vei! Så morsomt! :) Kanskje ikke fult så morro for han, stakar.. Men tenk deg snart så smiler' n med sånne søte, små tenner! Hellandussen, det må du få tatt bilde av så jeg kan titte på altså!!! :)

Og ellers er alt bra med dere? Det snør hos dere? *BRRRR* Ble kald bare av tanken på snø, jeg..

Klemmer fra oss<3

Skrevet

Her er det flere cm med fin hvit snø :) Teodor skjønner fint lite ;)Vi har det kjempefint, er helt døgnvill idag da, glemte jo helt at klokken skulle 1 time tilbake, en smule forvirret da jeg våknet ;)

Vi skal til fotografen 1.des, da er Teodor 5 mnd og noen dager :) Blir fine julegaver i år :) Skal hovedsakelig ta bilder av han, naken, men også noen der sambo og jeg er med, så gøy å ha senere :) Angrer sånn på at vi ikke dro til fotografen da jeg gikk gravid !!

Jeg elsker bilder, vil ikke gå glipp av noe! Teodor er oppgitt over mamma;)

Har en kjempeflink venninne som har tatt en del bilder av Teodor, ligger ute på mitt msn-space :)

Skrevet

Jeg har forresten ikke vært ute enda, etter at lillemann ble født. Savner det ikke :) Ikke drikkingen i allefall :) Vi skal på julebord med jobben til sambo ( vi møttes på julebord ) i desember, blir sikkert kjempedrita av en rusbrus ;) Savner min lille sønn så fælt når han ikke er sammen med meg, selv om det er litt godt å ha litt tid for meg / oss selv og. Han har vært på overnatting hos farmor og farfar flere ganger, storkoser seg alle sammen :) Bor bare 5 min unna da ;)

Lykken er ikke å ut på byen, men å se sitt lille barn smile og sove :)

Skrevet

For å si det sånn - det var ikke noe å savne det å gå ut på byen!! Så det blir nok en goood stund før jeg drar fra jenta mi igjen! Jeg tenkte masse, masse på det.. Skal, skal ikke, skal, skal ikke..

Også tenkte jeg at "jo, Emilia overlever en kveld hos mamma".. Og joda - det gjorde hun! Men jeg klarte det ikke, tihi! Jeg dro kjempe tidlig hjem fra byen, vasket hele leiligheten min og ba mamma komme GRYTIDLIG over med Emilia! Og jeg ble helt på gråten når jeg holdt hun igjen, hehe.. Litt teit - i know! Men jeg savna henne noe sinnssykt!!

Ja - det er godt å ha litt tid for seg selv! Emilia er jo kjempe avhengig av meg, jeg kan ikke gå på do engang uten at hun begynner å hyle nå. Og hun sover absolutt ikke alene! Hun trenger ikke å sove oppå meg lengre, hun klarer å sove ved siden av meg.. Men jeg får IKKE lov til å gå ut av sengen, da våkner hun med engang! Så akkurat det er jo veldig slitsomt.. Idag sto jeg å laget middag med hu på armen, lettere sagt en gjort! Men.. Det går seg vel til etterhvert!

Skrevet

Hadde meg meg Teodor til Steinkjer idag, det tar en liten time å kjøre dit. Han satt bare fint i bilstolen sin med sin bamse og rangle og sa ingenting :) Var en engel hele dagen :) Måtte vekke han i formiddag, kl halv 12 fant jeg ut at det var på tide for lillemann å stå opp ;) Pappa`n hans jobber nattskift denne uken, da deler lillemann og jeg seng :) Han sover bedre da tror jeg, er ikke urolig. Flere ganger har sambo måttetsove på sofaen ;) Lillemann er sjefen ;)

Emilia blir nok enda sterkere knyttet til mamma`n sin ettersom dere 2 er bare dere :) Tenk så herlig videre i livet da :) Dere 2 mot alle liksom :) Lillemann er nok mest mammagutt han også, hihi :) Sambo sier han er litt mammadalt ;) Det er så herlig å ha et lite menneske som er så avhengig av meg :) Kan jo la han ligge alene å leke mens jeg vasker klær og sånt, det er litt greit :)

Kommer bare ikke over at han har bodd inni magen min jeg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...