Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Ser at det ikke er mye aktivitet her, men sender et lite innlegg for å få luftet mine tanker. Min sønn har 4 sett med besteforeldre. Bestemor og bestefar. (Min mamma og stefar.) Morfar og "navn" Bestefar "navn" og "navn" og farmor og "navn" Med en mann som er i skift flere uker på og flere av, og meg som jobber i skift dagvakter og kveldsvakter, er det helst i jobb sammenheng jeg spør om barnevakt. 3 sett spør jeg på omgang ganske jevnlig. Men far hans og konen har på 3 år vært barnevakt en gang mens vi var på kino. Nå er sønnen vår bleiefri, og jeg spurte pent min mann om han kunne ringe å spør om de kunne ha vår sønn på overnattingsbesøk mens jeg jobbet en sen kveldsvakt med påfølgende tidligvakt dagen etter. Det ble til at det var et av de tidligere nevnte settene fikk overnattingsbesøk. Unnskyldningen var at de skulle på hytten. Denne ligger 1 times kjøring fra hjemstedet, jeg ville gjerne kjørt og hentet. Den har alt av fasiliteter i tillegg til gjesteværelse. Jeg blir lei meg og provosert av denne oppførselen. Spesielt når jeg ser at far til min mann har mer en gjerne barnebarna til søsknene sine på besøk. (småjenter riktignok) --> blir nesten så provosert at jeg tenker onde tanker. Men legger de vekk ganske raskt. Er det fordi han/hun ikke liker sønnen/ste sønnen sin. Blir så lei meg og trist. Jaja, bare lufter tanker. Tror jeg signerer med anonym jeg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå