Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Vi skulle egentlig rusle bort til noen venner i kveld, etter at vesla hadde sovnet (eldstemann er hjemme og skulle være barnevakt), men hva skjer? Joda, jeg skal legge meg litt i sengen og gi henne flaske, for i kveld har Hannah sittet til bords med resten av familien og spist deilig mat, og hva skjer? Jeg sovnet.......sukk.....nå er sambo ute og rusler seg en liten tur, mens jeg prøver å våkne:-) Jaja, ikke akkurat mest sosial for tiden......får ringe til vennene og fortelle at vi ikke kommer.....:-/ Tror jeg rett og slett tar meg et glass vin her ved pc`en jeg......
Natteravnen* Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 He-He, du får skvette kaldt vatn i ansiktet å hive deg rundt. Våknar når du kjem ut, veit du!!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2006 Orker ikke jo.......men sitter altså med et lite glass hvitvin nå og det smakte godt:-) Tror jeg blir hjemme gitt......
Natteravnen* Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Ja, det er koselig me vin å data også, Blir nok litt rødvinskos på meg og utpå nyåret, rikelig med tid å ta det igjen på, no e det nok med ammekos!
Gummelillan Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 Sofa, vin og DiB. Ingen dårlig kombinasjon skal jeg si deg! Her har sambo køyet - orket ikke se på Hugh Grant for n'te gang...Koser meg med Notting Hill og DiB'er sånn innimellom - kan vel filmen godt nok til å vite når jeg må se opp... ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2006 Ja, den er så søt den filmen:-)
Gummelillan Skrevet 28. oktober 2006 #7 Skrevet 28. oktober 2006 Jepp, har sippet litt allerede jeg da ;-)
strikkballen Skrevet 28. oktober 2006 #8 Skrevet 28. oktober 2006 Vin og Dib er en ypperlig kombinasjon! Selv har jeg drukket opp vinen, alle andre er i seng, og da passer det jo helt utmerket å titte innom her en stund! Så søtt at hun allerede sitter til bords og spiser, det må være ganske tidlig?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 28. oktober 2006 Ja, det fant jeg ut også, så her sitter jeg og klunker;-) Hannah er en liten sosial frøken, og elsker å ha familien rundt seg, helst alle på en gang. Da danser hun og synger og ler! Så vi har rett og slett ikke samvittighet til å legge henne i sengen når vi andre skal kose oss ved middagsbordet - så da blir hun plassert i tripptrapp-stolen og er strålende fornøyd. Men, det blir jo litt senere enn vanlig leggetid da:-), men så er det lørdag bare en dag i uken også da;-))
strikkballen Skrevet 28. oktober 2006 #10 Skrevet 28. oktober 2006 Så morsomt - sånn er Christian også! Han er helt i 100 når han får sitte i stol og storebror finner på masse sprell for å tøffe seg. Da hopper han i stolen og hikster av fryd. Rørende og morsomt å se på - og vi legger ham heller ikke alltid til "forskriftsmessig" tid. I dag ble kl omtrent 2130, og det ble den i går også. Men til gjengjeld spiser han mye hele kvelden, og sover til 6-7 neste morgen.... Og det fungerer jo egentlig veldig bra, synes nå vi...Selv om de egentlig skal være i seng før 20.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 28. oktober 2006 Pytt pyttsann! Hannah pleier å være en engel å legge hun. Men noen ganger så blir klokka mer enn den kanskje burde. Men så lenge hun sover som hun gjør (hele natten gjennom, og gjerne til kl er 9 dagen etter) så klager vi ikke. Men nyter hvert sekund hun er våken:-) Lille prinsessen;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå