Gå til innhold

Bifaller dere spredning av bildene av Conradi med frue?


Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Dette er mest sansynlig brudd på straffeloven og åndsverksloven. Jeg vet at det er snakk om gråsoner lovmessig, men det er ikke tvil om at det er uetisk å sende disse bildene videre.

 

Merker meg og at dere har slettet en tråd fra før i dag, der det ble spurt om det hadde vært ok å be om nakenbilder av vedkommendes sønn. Det var helt usaklig å slette det innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver så godt jeg kan å slette innlegg med spredning av disse bildene, når det gjelder det andre du nevner her, vet jeg ikke helt om jeg skjønner hva du mener, men hvis noe har blitt slettet som du ikke syns skulle blitt slettet kan det være at det har stått under et innlegg vedr Conradi bildene og da har jeg slettet hele tråden. Det har vært altfor mange innlegg til at jeg kan gå over hvert enkelt innlegg i en tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva konsekvensene er de som spredte bildene her inne. Det ble sendt vanvittig mange mail fra denne siden. Sitter dere og ser på, sletter litt her og litt der, uten å komme sterkere fram i budskapet?

 

Dersom 20-30 fikk denne mailen via dib, har de sendt den til 10-20 som igjen har sendt den til 10-20. Jeg skal ikke si hvor mange av de mailene jeg har mottatt, uten å be om det.

 

La det svi litt ekstra for de som holder på sånn. Kanskje det får preventiv virkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det er da ikke de på DIB som har stjelt mobilen hans til å begynne med. Og når du er kjendis og går med sånne bilder på mobilen, ja da kan man lure på om det er pr. triks det er snakk om...

 

Men jeg regner med at du ikke har åpnet mailene og sett bildene det er så mye snakk om?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hverken bifaller eller ønsker å være behjelpelige med denne spredningen, derfor blir alle disse lenkene nå slettet hos oss. Det samme med andre lenker som handler om kjendisers sexliv. Vi kjører mye hardere på dette nå, og vil også ansette en moderator her hos oss nå. Det har ikke været nødvendig til nå, men miljøet endrer seg tydeligvis også på nettet og det følger vi selvfølgelig opp på.

Vi gjør en fortløpende vurdering på innleggene i forhold til hva vi sletter og får vel heller kritikk for å slette for lite enn for mye. Den vurderingen vi gjør vil det alltid være noen som er uenige i, men det kan vi leve med:-)

Takk for at du engasjerer deg!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel ikke akkurat påan igjen siden jeg lagde innlegget for mange dager siden. At folk dytter det opp igjen kan ikke jeg noe for. Men slett det gjerne.

 

Håper moderator blir like aktiv når folk blir hengt ut med navn, adresse og kontonummer her inne også! Linker til bilder av brukere med diverse nedlatende karakteristikker er ganske vanlig her inne. Sånn sett har jo Conradi fått god behandling siden de fleste synes bildene av kjæresten hans er flotte. Det er mer enn man sier om noen andre her inne flasher puppene sine. Da er det ikke måte på heksejakt og nedlatende beskrivelser. Men vanlige folk betyr kanskje ikke like mye som kjendiser?

 

Jeg synes at moderator skal være mere obs på en del andre ting som skjer her inne enn at det en sjelden gang blir omtalt en kjendis på en måte som kjendisen ikke liker her inne. Det er faktisk ganske sjelden. Men det er ikke sjelden at andre navngitte folk her inne får som hatten passer!

 

Og hadde det ikke vært for at Kåre Conradi sto frem på framsida av VG så hadde vel neppe så mange visst om de bildene heller. Reklamen for saken har han selv stått for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg signerner også Darth Vader men bifaller ikke kringkastingen av bildene til Kåre Conradi av den grunn. Men gjør også noe med alle de hetseinleggene som kommer mot de vanlige dødlige her inne som ikke har kjendisstatus! Da vil det gi truverdighet med at dere slår ned på hets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...