Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg har et par spm til dere:) Hvor mye sover deres barn? Og hvor ofte spiser de? Hvor lang tid er det mellom måltidene? Håper på noen svar:)
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Vår gutt blir 4 uker om 4 dager.. Og det varierer veldig fra dag til dag med soving. Noen dager kan han nesten sove hele dagen, foruten at han er våken og spiser. Og andre dager sover han knapt.. Han kan sovne i fanget etter spising, men så fort jeg legger ham fra meg, våkner han.. Varierer litt med spisingen også, men som regel 1-2 timer mellom hver gang. Han sovner nesten bestandig når han spiser, så han gjør seg jo aldri "ferdig". Men dette avhenger også litt av hvor mye han sover, for sover han lange dupper, så spiser han jo mere også... Hvordan er det hos dere da?
Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Min gutt er snart 5 uker nå og mat og søvn varierer veldig mye, spesielt søvn. Ingen dager og netter er like, eneste er at han sover meget lite. Fra 1 på dagen går det for det meste i amming og atter amming. Han pleier å sovne i fanget mitt, men legger jeg han ned på gulvet så vakner han igjen og vil ha mer pupp.. Har har iallefall ingen gode kviler på dag og kveldstid, uten det han får i fanget vårt eller i bil og vogn. Kanskje en halvtime på gulvet sånn av og til, thats it! På kveldstid kan han sovne for natta alt fra kl 12- 4.30 . Da sover han fra 1,5 t - 2 t... når han vakner så får han pupp, og er jeg veeeeeldig heldig så sovner han etterpå, når jeg har bysset han i søvn...da sover han fra 1,5 - 2 t igjen. Noen ganger kan han har en våken tid på noen timer om natta også. På kveldstid gir jeg alltid Nan for å få han god og mett, da sover han vanligvis i 2 timer etterpå, av og til om han slår seg skikkelig vrang på natta så får han en flaske Nan( han drikker fra 120-150ml).Noen formiddager kan han sove " bra", 1,5 - 2 t med amming i mellom fram t 1( da har han som oftest sovnet sent på natta), andre ganger kan han være våken i flere timer, da går det i amming og prøve å legge han ned, han vakner og skriker, ny amming....kort fortalt, mye amming og lite søvn:)for meg:) Ble ganske så rotete dette her, hehe for søvnen hans er så variert..INGEN netter er like:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå