Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å få tak i bodier som er større i str enn 86. Er det noen som vet om det er noen steder som selger det? Overdelene til datteren min blir alltid dratt opp av bukser og stilongs og det ender med at både rygg og mage ofte er bare. Det kan jo bli kaldt nå etterhvert og synes det hadde vært greit med body fremdeles, men det er jo umulig å få tak i. Hun bruker str 92 -98. Noen som har noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt bodyer i 92 og 98. Mener de har det på exit, spar kjøp og obs.

Skrevet

Cubus har ofte en del. ikke så mange "fine", men helt greie opp til 100 vet jeg har sett der.

Utvalget daler etter 86 ja, litt i 92 finner jeg rundt omkring, men da er det slutt på H&M og Lindex iallefall

Skrevet

Name It bodyer er i de str,og Tom & Trine-bodyene fra Spar-Kjøp er veldig gode.

Skrevet

Reflex butikkene har ihvertfall til str 110 .(Selv om de krymper en str i tørketrommel).

Skrevet

Catch har opp til str. 110, samme har Cubus og Name It.

Er ikke så store utvalget, men noe.

Skrevet

polarn & pyret har super kule bodyer opp i str 92. kjempefine, store i størrelsen og god kvalitet!

Skrevet

Babyshop har opp til 104, 3 stk = 100,-

Skrevet

Dersom jeg ikke husker helt feil, så tror jeg at Lingon & Blåbær også har store størrelser i bodyer. Lykke til! Selv har jeg kjøpt hos Mothercare i England - de har også store størrelser :)

Skrevet

Barnas botique har bodyer i store størrelser.

Skrevet

Barnas Beste

Catch

Cubus

Barnesikringen

SparKjøp

Ellos

Skrevet

Janus har gode ull-bodyer ihvertfall opp i str. 100. Kjempedeilig nå i vintersesongen :-)

Hilsen

Skrevet

E har bodyer fra HM som er str 104.

Kjøpte dom på nettet

Skrevet

EXIT merket har bodyer i str 92, har også kjøpt på CUBUS.

Skrevet

Exit butikkene har opp til 98 i alle fall. Spar Kjøp tror jeg har enkelte opp til 5 år:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...