Gå til innhold

Jeg er sikker på jeg kjenner liv!!!!!! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare 14+4 uker,og er helt sikker på at det er liv jeg kjenner,bobler og styrer fælt i magen nå,drikker cola,så kanskje derfor,men har kjent dette en ukes tid,synes selv det er vel tidlig,men jordmoren mener at det er helt passe =)

Kjente ikke slik bobling og greier med lillegutt,men er kraftig spark,som kjentes på utsiden allerede i uke 16,så er SIKKER på det er liv jeg kjenner nå ja =)

Og det beste av alt,det går ikke over med en gang heller =)

Så er ikke slik bobling for man er sulten,eller luft,dette er noe helt annet !!

JIPPI!!!!

Og jeg som ikke har følt meg gravid,og har absolutt ingen symptomer eller noe,og har hatt en mega blødning tidligere i uke,så er dette viduderlig for meg =)

Måtte bare dele det med dere =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt da :) Sikkert liv du kjenner. Jeg visste aldri helt om det var det jeg kjente, for man kjenner så mye hele tiden.... Men så var jeg hos jordmor i uke 18, og da rett før hun skulle finne fosterlyden med apperatet kjente jeg tydlig bevegelse der inne. God følelse :)

Skrevet

Så kjekt da!!! Det er jo den beste følelsen i verden :0)

Her kjente jeg de første skikkelige (vel....egentlig ganske lette da, men. Hva kan en forvente av en så liten sak?) sparkene i går kveld. Herlig!

Skrevet

Gratulerer Susan...!!

Det er så kos når man begynner å kjenne liv fra den lille etterhvert.. Og så etterhvert som ukene går blir det kraftigere og kraftigere,, Nyt tiden og kos deg med boblingen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...