Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Har noen naboer som har tre barn og venter fjerde i mai. Har to gutter og ei jente. Eldste mann er 3,5 år(født april 2003), mellomste er 2 år(født juni 2004) og jenta er 10 mnd(født desember 2005) og venter da fjerde i mai.. Da vil de være 4 år, nesten 3 år og 1 år og 5 mnd... Hjelpes! Er jo 14 mnd mellom nr. 1 og 2, 18 mnd mellom nr. 2 og 3 og vil da være 17 mnd mellom nr. 3 og 4 Er jo planlagt da, de vil ha fire barn og de vil ha dem tett for å bli ferdig med småbarnsperioden fort, i stedet for å ha bleie og barnehage barn i 15 år
mina_ *3prinser* Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Det kan du si, og jeg må si meg enig med deg*ler* Har tre barn, og bare to tette og fatter ikke hvordan jeg skal få til det engang... Men folk er forskjellige da, akkurat som barna og kravene man stiller. Jeg ser folk med 4barn som gir barna sine så mye på alle måter at jeg nok måtte latt være å få noen om lista skulle ligger så høyt. Men på en annen side ser jeg også de med 4barn som kanskje skulle latt det være om de ikke har tenkt å ta vare på de noe særlig. Satser på at det er flere av den første gruppen enn av den andre, virker sånn
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg kommer ikke til å få noe i nærheten av pseudotvillinger, snuppa mi er 6 mnd og når hu er 16 mnd skal jeg begynne som kokkelærling og d tar to år så når jeg er ferdig med det er hun 3 år og 4 mnd. Og så kunne jeg gjerne tenkt meg å få en jobb før jeg får no fler barn, så snuppa mi vil nok være 4-5 år før hu får no søøsken. Skulle gjerne tenkt meg litt mindre mellomrom men blir vanskelig med læretida.. Har alltid sagt at jeg vil ha minst 2 år mellom barna mine og det holder jeg meg ved..
mamma til tre søte små:o) Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Oi! Ja det hørtes travelt ut. Kunne godt tenkt meg flere barn jeg også, men ikke så tett. Vil ikke bli ferdig med småbarnstiden jeg da,syns det er kjempe kos med bibier og et åringer er jo så artige;o) Kjekt med de større barna også da, men syns det er greit med litt blanding jeg. Hver sin smak og folk må jo gjør det som passer best for dem:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå