¤ Aron & Emil ¤ Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Er 14 uker på vei og har plutselig fått STOR mage. det går veldig fort, og jeg lurer på om noen av dere har opplevd at magen vokser veldig i denne perioden?
Fallerifallera Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg er 13 uker på veg i dag, og den siste uka har magen min vokst som bare det!! Jeg ser virkelig ut som jeg er mye lengre på veg enn jeg er!.. De rundt meg fleiper med tvillinger, men det får vi nå se på da!
klar for #2 Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 For meg hvertfall har det gått sånn hele veien. Plutselig vokser den liksom, sånn over natta. Så står den stille ei stund, for så å plutselig vokse igjen.
¤ Aron & Emil ¤ Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2006 Takk for svar.. Har begynnt å tenke litt på det m tvillinger jeg og kjærsten også.. Hehe:)
oo00oo Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg har lest at når man er gravid blir magemusklene mye slappere en vanlig og derfor kan man plutslig se kjempegravid ut når det egentlig bare er magen som er litt utspilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå