Gå til innhold

Barnetv i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dårlige greier syns jeg, slitsomt og masete - og SÅNN som de pusher dette Halloween-greiene på oss! VIL IKKE HA DET!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her gikk strømmmen midt i barnetv og det er jeg nesten litt glad for.... jeg syns jubalong er et hån mot ungene. jeg som er så glad i barnetv blir så irritert når de lager søppel.

det er leit at de bruker penger på ting de ikke har tro på, det er bare noe usikkert møl, uten at de vil noe sted, og det kjenner jeg at jeg blir llitt sur av. jeg mener ikke at barnetv skal være så pedagogisk som vibeke sæthers "lekestue", ha ha, men fader altså. ungene fortjener bedre.

hilsen litt sur faktisk, sorry altså. nå blir jeg vel kasta på hue og rævva inn til lemmen-gjengen på skravlesiden.

:-)

Skrevet

Neida, det er lov å blåse ut her inne, nemlig - uten å få så hatten passer!

Og dessuten så er jeg hjertens enig med deg. Syns forresten Barnas Supershow og Nå er det Nå! er like forferdlig ille å se på.....

Det er lagd så himla masete, med skrik og skrål og heiing - istedetfor å lage noe ordentlig som ungene kunne fått litt utbytte av!

Nå kom jeg forresten til å tenke på Julemorgen - det var et flott program - frem til nå sist jul, da de skiftet programledere og stilen ble den masete der også! Og Julemorgen som pleide å være så koselig - nå er det blitt bare mas, det og...

Skrevet

ja det er jeg jammen meg enig i, de ødela rett og slett julemorgen ved å ansette han grand prix tassen. han er jo så flink til å synge og spille og alt, men han er for ung. det er ikke tak i han, og da blir roen og tryggheten borte også, og vips så blir det mas og skrål....

men jeg tror dessverre ikke at nissa og elisabeth kommer tilbake faktisk, det er trist. jeg kjøpte tre CD'er med julemorgen sangene som er laget og spilt inn. jeg lover det at det er stas her i huset, og anbefalelsesverdig!

men vi har fått kalle og molo, og vi har fått linus og vi har fortsatt påskemorgen, og dessuten så er jeg veldig glad i jonny og johanna, så det er da håp.... :-)

Skrevet

Da jeg har store barn så har jeg ikke sett så mye på barnetv på noen år.....men Hannah har nå oppdaget at det er ganske fint å danse, og hun er totalt ukritisk til musikkvalget, det er like fint med pappas skjærende falske sang, som til barnetv-vignetten og storesøstrenes mp3 sanger som er lagret på mobilene deres:-) Men det lille jeg har fått med meg de senere år, er at veldig mye av det barnetv som blir vist er så fryktelig nevrotisk! Mennesker og figurer med skjærende, nervøse stemmer og bevegelser.......hva vitner det egentlig om? Jo, stressede, voksne mennesker som prøver å være overfestlige og "kule"......uff, kjenner faktisk at jeg blir litt agressiv av det jeg....Håper det kommer noe bedre etterhvert....:-)

Skrevet

ja, ingentign er så fælt som nevrotiske voksne med parykk og dårlig manus inn i stua i tide og utide :-)

Skrevet

Kalle og Molo er flott, og jeg kan nesten ikke vente på julekalenderen med Linus!!!Den gleder jeg meg til! Og så tror jeg de skal sende de andre Linus-episodene som "oppvarming" før julekalenderen starter c",)

Skrevet

Det er jo helt klart forskjell på oss voksne og barna når det gjelder barne-tv.

Barnas supershow og det nye Jubalong er blant favorittene til Storebror 4år.

Det er noe med barn som er i sving, han sitter mye roligere og ser på det, enn tegnefilmer f.eks.

Men selv synes jeg jo Postman Pat og Brann mann Sam er fine..

Skrevet

Yes, Barnas Supershow er den ultimate barne-tv'n for både Elise på 6 og Hannah på 2 her hjemme, men Kalle og Molo er skikkelig nedtur, så smaken er jo forskjellig. Men akkurat Barnas Supershow tror jeg har en svært stor tilhengerskare.

"Maur i rompa, 1,2,3, klarer du et splitthopp er du helt med" ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...