Gå til innhold

Foryngende tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg bare kost meg, sovet lenge, deilig frokost,sambo har tatt Hannah på babysvømming nå og før det var han og jeg i byen en tur, mens alle tre jentene var hjemme og koste seg:-) , vært og solt meg (1.gang på 2 år jeg tar solarium) Fantastisk å ha denne muligheten som jeg har med store barn også :-) Og nå sitter jeg og koser meg med et nytt blad (som jeg aldri tar meg tid til som regel) Og her leser jeg om gamle damer og deres foryngende tips - og her kommer de jenter! Synes igrunn vi her inne ikke lever så langt unna disse tipsene;-)

- Daglig mosjon, både kondis & styrke, er alfa og omega (kunne kanskje vært flinkere her, men det er jo styrke og kondis i å ha små barn da;-)

- Søk kontakt med unge mennesker. De er nysgjerrige og åpne (denne dekker vi pent opp;-)

- Ha et eget nettverk, stort og variert (den dekker vi vel også greit opp, vi har jo hverandre her inne blant annet;-)

- Opplev verden gjennom reise og kultur (Kunne selvfølgelig vært mer reising, men kultur synes jeg at jeg får gjennom venner av barna, som kommer fra andre kulturer - og det er kjempespennende;-)

- Nyt livets enkle gleder. Spis god og sunn mat, ta gjerne et glass vin (JADA; hele tiden......men ville vel kanskje puttet inn Mannen som en enkel glede også;-)

- Vær impulsiv i hverdagen, gå på utstillinger, kino og teater (Hm.....impulsiv ja - kino ja - utstillinger ja - teater ja ;-)

- Ha selvstendige forhold til menn, med ditt eget liv utenom (He he, det har jeg alltid hatt - heldigvis;-)

- Kontroller din egen økonomi (å jada, men kontrollerer gjerne sambos også jeg;-)

- Framhev dine gode sider, med pene klær, smykker og litt sminke (Ok, her ble det da litt vanskelig....sminke er ok, smykker bruker jeg lite av, men klær sliter jeg litt med om dagen......og det var vel der punkt 1 kom inn det da.....;-)

Ja, jenter, hvordan ligger dere an?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, tja... Disse punktene er omtrent de jeg ville listet opp hvis noen spurte meg hvordan jeg gjerne ville leve. + noen til. Til daglig blir det vel tid og overskudd til omtrent 2-3 av dem, tenker jeg. Rekker kanskje en del av det i løpet av en uke... Kanskje det gjelds, det også...?

Skrevet

Selvfølgelig!!! Det er det som er så flott med å være moden - vi tolker det akkurat slik som det passer oss best ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...