Gå til innhold

nå har jeg også kjøpt meg seaband...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver alt jeg kan for å unngå/bli kvitt kvalmen. Den begynte for alvor litt senere sist gang, er 6+5 idag og er småkvalm og brekker meg inne i mellom. Syns kanskje at det hjelper, vi får se om det bare er psykisk eller om kvalmen holder seg borte. tvitvi.

Skulle gjerne hatt en bånd som tok bort tretthet også...

God helg til dere alle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte med ingefærpiller jeg (Urizal). Trodde ikke det virket først...men etter ca 3-4 dager begynte jeg å merke virkningen. Nå er formen MYE bedre! Brekker meg litt på morgenen, men det kommer bare litt vann. Senere merker jeg lite til kvalmen. Men jeg var veldig sterkt plaget da. Kjøpte sånne Sea Band også, men det funket ikke på meg:( Lykke til. Håper det funker på deg. Ikke godt å kaste opp..

Skrevet

Ingefærpiller er trygt å ta eller? kjøper man det på helsekost? Vet alt om at det ikke er godt å kaste opp, gjorde det sist svangerskap.. Håper jeg slipper det denne gangen, men det er ikke like lett å hvile med en aktiv ettåring...

Skrevet

Jeg kjøpte de på helsekosten. Den er anbefalt til gravide. Skal være helt trygt. Inneholder bare ingefær og uttrekk av bokhvete. Verdt å prøve. Virkningen kom etter 3-4 dager da. Er i kjempe form nå. Har ikke kastet opp i dag el igår:)

Skrevet

Har høyrt at ingefær hjelp litt sånn etterkvart. Dersom ein skal bruke det mot reisesyke foreksempel så blir ein jo anbefalt og bruke det i maten og slikt i ei stund før ein skal reise.

Kanskje eg skal stikke innom helsekosten, dei ein får kjøpt på apoteket bør ein rådføre seg med lege før bruk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...