mamma mø & kråka Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 noen som skal på cruise i karibien på bryllupsreise?? hvor i karibien skal dere da? øst, vest, eller sør?? vi går å lurer på om vi skal på cruise, det høres sååå deiligt ut!!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Vi var på cruise ved de greske øyer! Det var helt vidunderlig!!!!!! Jeg vil virkelig anbefale det med cruise til alle sammen, for det var skikkelig gøy, behalgelig, med det at du bor på båten, og slipper å tenke på å drasse med koffert overalt, og du blir utrolig godt oppvarta og med en kjempeservice hele tida. Og hver dag besøker du et nytt sted, og får sett utrolig masse. Og på båten er alt luksus og moro! Masse deilig mat og drikke, underholdning til alle døgnets tider, til hver en smak, og masse hyggelige mennesker å treffe. Jeg skal garantert gjøre det om igjen!!! -kanskje når vi feirer en eller annen bryllupsdag.. hehehe
Serial mom Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har vært med egen båt fra Trinidad og hele veien opp til Anguilla,og det er masse flotte steder å besøke! Synes kanskje ikke cruise er så spennende,man får ikke sett all verden da,men det er jo ikke alle som gidder å seile rundt heller da,så da er vel det en grei mulighet! Likte Tobago veldig godt,og Antigua og Barbuda er fint. Samt Martinique,St.Barts og Saba,alle kjempefine steder. Cruisebåter besøker nok ikke Saba,er ei bittelita øy uten strender og lite butikker,men det er helt vanvittig bra dykking der,dersom dere driver med sånt!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Min kjære vil og, men jeg innbiller meg at det er overlegg av 60+ og masse amerikanere... Orker ikke det.
Serial mom Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Det stemmer,anonym! Vi kalte det bare "cruising with the q-tips"! (bare hvithåra folk der!) Det vi så av cruise-folk var en salig blanding,men var ikke bare gamlinger da. Lo alltid litt av cruise-folket som gikk i flokk på de mest turistinfiserte områdene. Ville heller brukt pengene på en tur til Thailand eller en øy i stillehavet.....:-)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har reist en del i området (ikke cruise), og kan bekrefte at som cruise-turist betaler du kanskje 10 ganger så mye for ting på stedene du går i land. Du får heller ikke oppleve det genuine ved karibien, de innfødte er ikke spesielt glad i cruise-turister. Men man er jo forskjellig, og noen liker kanskje å være på en båt og hoppe i land for noen timer hver dag, bade litt og så fyke videre. Det er mange romantiske steder, spes øst og sør. Tobago, Martinique, St. maarten, osv, osv. Det er jo er paradis med de mest fantastiske strender der! (Jeg synes det bare er selve ordet crusie som høres kult ut, jeg da..............)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Hei! Vi giftet oss på en strand i karibien.Kombinerte altså bryllup og bryllupsreise.Og kan ikke si annet enn; DETTE SKAL VI GJØRE FLERE GANGER!!! Blir feiring på samme stranden når vi har 5 års bryllupsdag..:-) Ser det er flere her som er engstelige for "gamletanter med blått hår". Vel; mulig det er noen av dem på tur ennå,men de er i mindretall. De som reiser på cruise i dag er faktisk familier i 30-40 årene og par i 50 årene...(synes ikke de er så gamle jeg....*S*) Vi hadde en fantastisk tur og kan anbefale RCCL på det varmeste! Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå