Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Hei jeg er 36+3 i dag og hadde rier i går og i natt. Var på sykehuset til kontroll i går og tok bl a ctg. Den viste hyppige sammentrekninger, men de varte ikke lenge nok så jeg dro hjem m smertestillende...tidlig på morran i dag ga det seg. Og nå har jeg kun litt mensmurringer. Det jeg lurer på er om noen av dere har opplevd det samme og om dere tror det er lenge til det startet "skikkelig" eller om det kan ta lang tid til fødsel nå? Er veldig takknemlig for svar=)
noje Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg har hatt sterke kynnere i hele svangerskapet. Har spørt jordmora om hva som er forskjellen mellom rier og kynnere. Hun sier at kynnere kan komme veldig ofte, men de varer bare 20-30 sek. Når det er ekte rier så varer de lengre, 60 sek eller mer, og de kommer fast. De bygger seg mye opp. Det vil begynne å gjøre vont nede i magen eller bak i ryggen. Hun sier jeg vil mest sansynlig kjenne at det er ekte rier når de kommer med 10 min mellomrom.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 de var veldig vonde og noen varte en stund også ..så jm sa at det var rier. Det virker som noe er i gjære nå også.. håper bare det enten starter ordentlig eller at det slutter, vondt å gå sånn..
noje Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Du får ha mye lykke til i alle fall! Håper da du skal slippe å gå rundt med vondt lenge. Du får høre på jordmora, kanskje babyen din er klar til å komme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå