Gå til innhold

Noen som har råd....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min har en liten datter på omkring et halv år.

Vi har flyttet 4 ganger siden vi ble sammen for halvannet år siden.

Nå ønsker han og flytte på NY. Fordi han angivelig mener utleieren tar feil i 'ting'.

 

Burde jeg finne meg i å flytte på ny nå igjen?

Jeg har jo til og med vært utro. Sikkert fordi forholdet vårt er så dårlig.

(Dette har jeg ikke fortalt han da...)

 

Jeg kan vel ikke bare være sammen med han fordi vi har blitt foreldre?

Nå får jeg sikkert råd om å oppsøke familieterapeut; Det går vi nemlig til allerede... Og jeg går til psykolog..

 

Hilsen rådvill jente på 30 ;(

Anonym

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen råd, men han vet DET nå hvis han kjenner nick et dit og er innom siden

Skrevet

Det gjør han ikke. Uansett går det som det går, jeg er likegyldig.

 

 

Han har trampet meg ned nok nå!

 

Skrevet

Hei!

 

Hvis du er så likegyldig til forholdet som du skriver i innlegget ditt kan du jo be han flytte ut, og bli boende der selv?!

Ikke bra for hverken barn eller foreldrene selv å forbli sammen fordi man har et barn sammen. Bedre for dem å vokse opp me en lykkeli mamma og en lykkelig pappa etter min mening!

Skrevet

Jo, du har helt rett... har ikke råd til å bo her alene da men.. kan jo finne en billigere leilighet, det er vel noe der ute.

Vi har tæret lenge nok på hverandre nå.

 

hilsen meg

Skrevet

Vet ikke hvem som tråkker på hvem jeg, men...

Du er vel ikke helt uskyldig du heller, siden du har vært utro.

Gjør det slutt nå, før det blir for ille, sånn at samarbeidet om barn ikke blir for vanskelig i ettertid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...