Luckyme og vennen Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Vi elsker den! Jenta vår tøffer seg skikkelig oppi der. Plasker, hoier, reiser seg opp, slenger seg ned igjen... Sånn har hun holdt på ganske lenge. Babyene får en helt annen kontroll i tummy tuben enn i en badebalje virker det som. Ikke at det er noe galt i å bade dem i badebaljer altså, he he. Men jeg tror faktisk at tummy tuben har vært med å gjøre sånn at den motoriske utviklingen hennes har gått raskere.. Hun kryper og reiser seg allerede. I tummy tuben begynte hun å reise seg for lenge siden.. Hun er snart 7 mnd. Hvordan er din erfaring med tummy tuben?
firemerkersmør Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg syntes i utgangspunktet den var urteit.Alt det med "trygt som i livmoren" virket negativt på meg. Men etter å ha prøvd den på babysvømmig er jeg positivt overasket.
mai mammaen til to Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 hmm..har aldri prøvd det...men syns det høres interessant ut..får kjøpe det til neste baby..
Gjest_1001 Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Vi elsket den! Men lillegutt ble for stor til den når han ble 4 mnd. Da kjøpte vi heller en dyp badebalje vi kunne ha ham i. Den elsker han faktisk mer en tummytub'en. Tre dager etter at vi begynnte å bruke baljen snudde han seg fra magen til ryggen, etter å ha øvd oppi den. Rygg til mage kunne han fra før av, så nå driver han å ruller avgårde på stuegulvet! Samtidig så øver han seg på å stå i krypestilling i baljen (og d dekker vannet fortsatt hele ham) og jeg ser antydninger til at det ikke er så lenge til han begynner. Han må bare bli sterkere i armene først! Vi synest at tummytuben var greit å bruke en periode når han var nyfødt og utover, men vi syntes at når vi skiftet til baljen var det på høy tid. Han har mer utbytte av den nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå