Gå til innhold

Sambo kom hjem i dag etter 3 dager: "Oi, du så gravid ut!!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg er jo liksom 27 uker på vei da?! Hehe.. Men de tre siste dagene har jeg faktisk vokst så jeg ser det! Rart å bli så stor på så kort tid!

Se på dette bildet som ble tatt i dag, og trykk til venstre for å se for en uke siden:

http://www.barnimagen.com/content/view/imageingallery/454037

Jeg føler ihvertfall at jeg har vokst veldig nå! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser forskjell på de to bildene ja, men det er jo bare koselig :-) En fin gravid-mage har du :-) Lykke til videre!

Skrevet

Hei

Ja ser du har vokst. :) Min mage er like stor nå som din, og jeg er i uke 17. Har du noen fra før, eller er dette førstefødte for deg? Ser at du har lagt inn ultralydbildene, kjempefine. Så klare. Så du klart at det var en gutt??? Når jeg var på ultralyd, sa han at det skulle bli jente. Så ingen "snopp" hehe, så du det klart? Man blir jo litt usikker om man skal glede seg til jente.... om du sjønner.

Iallefall! Fin mage!

Lykke til!

Ha en fin helg!

Skrevet

Dette er min førstefødte, sikkert derfor magen min kom litt sent! Ja, vi så ganske klart at det var gutt. Vi så han fra siden av, så løfta han liksom på beinet som lå mot oss. Og ned hang en mini-snile og pungen under, hehe;o) Men om en ukes tid skal vi på 3D-ul (mandag om en uke), så da får vi nok se det enda klarere...får litt sjokk hvis det er en jente nå ja, det er liksom "Niklas" som ligger inni der da :o)

Lykke til dere oxo :o)

Skrevet

så fin mage du har! litt misunnelig at du er så brun.. føle emg som en bleikfisk i forhold..

mitt tantebarn heter niklas, NYDELIG navn!! :)

Skrevet

Ja, det er såå fint det navnet :o) Spesielt når det skrives slik at det blir svensk, er svak for svensk, hehe.. Brunfargen er juks, har tatt bittelitt solarium :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...