Melony2 Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Hei dere som har vært på Mauritius eller skal dit med små barn. Vi drar i midten av februar med en på 3 år og 9 mnd og en liten på bare 6 mnd. Hva slags vaksiner har dere andre tatt til barna når dere har reist/reiser? Og hvilke har dere tatt selv? Hadde vært gøy å høre fra dere som skal dra nå fremover /har nylig vært der om hvordan det har vært når dere er tilbake. God tur, forresten. :-)
mamma-tilsnart 2 Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Hei. Vi har ikke vært på mauritsius men vi skal samtidig som derer i februar. Vi har en liten en på 7 mnd når vi drar. Hvor skal dere bo?
Melony2 Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2006 Hei. Vi skal bo i Pereybere i en Bungalow leid gjennom Bungalowferie.no. Hvor skal dere være?
mamma-tilsnart 2 Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Hei. Vi skal bo på samme sted som dere:) Så da ses vi nok.
Uglå Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Hei! Har også vurdert å reise til Mauritius i februar. Men, er veldig usikker pga. sykdommen som myggen kan føre med seg.. (Chikungunya) Har dere sjekket noe ang. dette?
Melony2 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2006 Så hyggelig da. Regnet med at noen norske skulle være der samtidig med oss iom at alle bungalowene er utleid. Hvor lenge skal dere være? Vi blir i 4 1/2 uke. Ang Chikungunya har jeg sjekket en del. Det er ikke mange tilfeller på Mauritius og i nord skal det være svært lite mygg. Vi tar med impregnerte myggnett til senger og vogn. Dessutene utstyrer vi oss med lyse, langermede/benete klær til kvelden. Jeg er allergisk mot mygg og vant til å beskytte meg og mine mot stikk. Vi skal også ha aircondition på soverommet. Man kan jo bli smittet av farlige sykdommer her også; jeg velger å tro at det skal gå bra.
mamma-tilsnart 2 Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Vi skal være i 3 uker. Det skal bli veldig deilig, gleder meg masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå