Småbarnsmor og mormor Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Ja jeg spilte teater i en liten gruppe på barneskolen. vi dro rundt på andre skoler og hadde opptreden for de. Det var kjempegøy. Men hva alle stykkene vi spilte het, nei det husker jeg ikke... Men vi spilte Tyrihans....Jeg var HerrOlden :-) :-)
♥Snulder Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Hadde Drama som valgfag i 8. og 9. klasse på ungdomskolen. For sånn cirka 100 år siden....
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 var med å starta opp teaterlag her jeg.min første rolle var å spille døende.....!! jeg trakk meg ut etter noen år,men gruppa fungerer,og er skikkelig bra. gikk til og med på skrivekurs,for å skrive revy..hehe...joda... å så hjalp jeg til som suflør og sminkedame for barneteatret.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2006 Ser man det ja, mange kreative damer her inne;-) Jeg har også prøvd meg, i Blanke Messingen som gikk i Moss for et par år siden:-) Skikkelig morsomt. Det var jo med både proffe skuespillere og amatører:-)
strikkballen Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 Var med i studentteatergruppe, vi var inmari seriøse og spilte kun "kvalitetsstykker". Mye alvor og lidelse. Husker best et stykke hvor jeg spilte den unge kona til en livstrett forfatter og hadde mange replikker ala "men - jeg kan jo ikke leve uten deg". Var sammen med han som hadde hovedrollen de første månedene av øvelsene, så ble det brått slutt (pikant sak - jeg observerte ham sjekke opp en MANN!), og etterpå var det 3 måneder igjen av øvelsene før oppsetning. Og jeg måtte insistere på at "men - jeg elsker deg jo"! 17 ganger hver kveld. God øvelse i selvkontroll, eller usunn undertrykking av følelser - ikke vet jeg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2006 Ha ha ha - hysterisk:-))))) Kan tenke meg det var lett da ja........eller rett og slett helt grusomt å si Jeg elsker deg........;-)
strikkballen Skrevet 28. oktober 2006 #8 Skrevet 28. oktober 2006 Hadde mest lyst til å hive ettellerannet midt i fleisen hans, he, he... Men fikk det for meg at jeg skulle demonstrere hvor likegyldig jeg var ved å ikke vise NOEN følelser. Mye rart man skal falle for før man lærer seg hvilke menn som er noe å satse på!
Karomamma Skrevet 30. oktober 2006 #10 Skrevet 30. oktober 2006 Uffameg da, strikkballen Jeg har spilt litt revy og musikal på amatørnivå. Gjør jo mest sangnumre, jeg da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå