Reveenka Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 MenialledagergårdetikkeanåskriveU/Tpådennesidenda!?OK;fårskrivenoeda!
♥Snulder Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 www.2voksne5barn.piczo.com Nysgjerrig nå??
Reveenka Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2006 FINS ikke nysgjerrig, jeg c",)! Men nå må jeg stikke, blir nok borte enliten stund...! c",)
Reveenka Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2006 Så fine sider! Men de tre eldste var jammen ganske ulike, ja! c",)
♥Snulder Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 !Ja!!!....som jeg sa til deg så ble jeg rimelig småfornærmet da min nåværende trodde jeg hadde tre forskjellige fedre til dem..... Det hadde vært slitsomt det tenker jeg
Karomamma Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 Så fine sider, Snulder!!! Og så fine unger og foreldre også!!! Moden og moden, fru Blom - synes du ser veldig snerten ut, jeg
♥Snulder Skrevet 30. oktober 2006 #8 Skrevet 30. oktober 2006 Tuuuusen takk Karomamma... Godt å få litt positive bemerkninger:) Gjør så godt for selvtilliten! Må ut og kjøpe sparkel til modenfesten...hihi...
Gummelillan Skrevet 30. oktober 2006 #9 Skrevet 30. oktober 2006 For en flott side, herlige unger og pent par ;-) Og så blir jeg da imponert over hva du kan sånn på data'n?!!!! Skjønner ikke hvordan noe av det fungerer, jeg da... Og nå er det enda en til som ikke blir sååå vanskelig å finne på festen (spesielt ikke hvis du stiller i bunad da...;-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå