Gå til innhold

Så mange nye nick!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har plutselig dukket opp så mange nye nick her inne - jeg er sikker på at vi snart må være den mest aktive siden(etter skravle og krangle, men de kan vi jo ikke telle med...).

På tide med flere presentasjoner, så vi får vite litt om hvem nykommerne er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er bare 29, men jeg trives best her inne likevel. jeg skal gifte meg med verdens fineste mann - god inni, god uttapå! Jeg tok med meg en liten tass på snart seks år inn i familiebedriften, også har vi laget en ny liten ting som er fire mnd. så nå har vi altså plutselig blitt en gjennomsnittsfamilie på fire, og vi syns det er både fint og spennende og deilig og... jahh, vi har det i grunnen fint.

han er datamann og jeg er student, og hadde jeg fått velge, og lånekassen hadde gitt meg penger uten å kreve å få dem tilbake så skulle jeg studert i det uendelige. men det sier seg selv 9.000.000,- i studiegjeld er jo ikke akkurat drømmetall å skulle forholde seg til, så da...

Skrevet

er "litt" ny ennå jeg også.

er da 35år,med 5 barn og et barnebarn =0)

onkel er minst,men bare 36,5 timer.(viktig å få med)

er gift.hele 11år har det blitt.men var samboere før det,så vi har vært en familie siden 89.blir noen år ja.

er nordlenning,men bor i trøndelag.ord som "ka farsken og steikje" er nesten glemt =0)

hva mer da? tja,si det...

jeg er veldig glad i å skravle,så vær glad dette går over nett,uten lyd hihihiii...

Skrevet

Jeg er litt ny og litt gammel også. Var mye på BiM under graviditeten med minsten.

Har altså som nicket tilsier 4 barn,

2 med eksmannen og 2 med min fantastiske samboer.

Barna er 14, 12, 3 og 11 måneder, Tre jenter og sistemann gutt.

De to eldste bor hos oss annenhver uke. Har godt samarbeid med eks og hans kone og er vel det man kan kalle en stor utvidet happy family.(stort sett)

Bor utenfor Bergen og jobber i helsesektoren, samboeren er jurist.

Vi er en ganske aktiv familie med mange prosjekter, mye liv og barn i huset og har vel et slags system i kaoset.

Er forøvrig 35 og et utpreget B-menneske. Forferdelig i kombinasjon med ammetåke. (bare sjekk når dette ble skrevet)

Er skikkelig glad i familien, i å lese, i språk, drikke vin med venner og prate hele natten, sjokolade er min last (sukk), lage mat og nå dibbe;-)

Hadde andre sunnere fritidsinteresser tidligere, men det var når jeg hadde fritid:-) ( må nok slå opp ordet fritid i Wikipedia)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...