Gå til innhold

barnehage???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eline blir 1 år i februar, i dag har vi levert inn søknad om barnehageplass.

Selv om vi får prioritering (laveste kode) regner jeg jo med at vi ikke får palss før i august 2007.

Vil bli arbeidsøkende når permisjonen er slutt i januar men ahr skaffet mEline dagmamma fra 1. april ( snill nabo vi har) 2 dager i uka.

Har ikke ønske om å bli gåend ehjemme helt til høsten igjen etter over 20 år i arbeidslivet savner jeg voksenkontakt.

Skal derfor prøve å få en 40-50% stilling som jeg kan jobbe 2 dager 10 timer is tede for 8 timer.

Hva me dere andre som blir ferdig med permisjonen utover senhøstes og vinteren hva har dere tenkt å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i nogenlunde samme situasjon, permisjonen går ut i februar og vi står på liste i barnehagen... Teller på knappene, men tror jeg kommer til å søke om permisjon uten lønn frem til sommeren, og så heller ta xtravakter når det passer.

Skrevet

Hei du!

Vi hadde heller i bhg. plass og jeg skulle begynne å jobbe i mai.

Satset på at det skulle ordne seg med ventelisten så vi tok begge litt permisjon uten lønn pluss full ferie. Jeg jobbet delvis før ferien.

Snuppa var 15 mnd da hun begynte i bhg 1. august. Kjekt for henne å vente litt og deilig med myk overgang for meg også.

Høres kjempegreit ut å jobbe deltid sånn som du skisserer!!

Skrevet

Tårnfrid har skaffet plass til lille snuppa fra 1. januar ;-) Hurra for private barnehager/ansattebarnehager!!!!

Siden barnehagen ikke tar inn barn under 1 år, må vi riktignok vente til påske med å benytte plassen (å være hjemme til hun blir ett år er nå uansett ganske så koselig da..). Fant likevel ut at det var et veldig enkelt regnestykke å betale barnehageplass i 3 måneder for mye holdt opp mot permisjon uten lønn i 4 mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...