Gå til innhold

Hvem kan man velde som toastmaster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man velge hvem som helst som toastmaster? Altså, man KAN vel det, men hva er passende?

Den eneste vi kan tenke oss som passer og ikke minst tørr er bror til brudgommen ( litt redd han blir litt for "ung" og useriøs kanskje...). Den optimale hadde vært brudgommens far, men det blir kanskje litt for dumt synes vi da.. Vil at det skal være noen som kjenner oss. hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velge... skulle det stå i overskriften

Skrevet

Eg hadde eldsterbroren min som toastmaster, men kunne velgt kven som helst av storebrødrene mine (dei jobbar/har jobba i radio alle tre, så dei er velartikulerte *hehe*)

Men ein står jo fritt til å velje - trur det er lurt med nokon som kjenner dykk, så får de det litt personleg! Kvifor ikkje velje brudgommens far? Det er då ingen reglar for dette, velg den som de synes passar best!

Skrevet

vi har valgt pappan min,han får alle til å le og er komfertabel i den rollen,han var den første vi tenkte på!

gleder meg allerede:)

Skrevet

Vi har tenkt å spørre mannen til ei venninne av meg... Både eg å sambo kjenner han, og han e en god person. Om ikkje han vil, har vi tenkt på en onkel av meg, som er morsom og snill, og kjenne oss begge

Skrevet

Hvorfor må det være en mann? Tante eller onkel, kanskje? Har vært i bryllup der en tante av en av brudefolkene var toastmaster.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Her kan man velge fritt. Ta noen som ikke er redd for å snakke i store forsamlinger og som har litt humor. Det er også veldig greit om vedkommende er nogenlunde "disiplinert" ellers kan det fort bli mye uro ved taler og sanger.

Den som velges kan både være familie eller venner. Er fullt mulig å ha to til denne funksjonen også, men veldig greit at de har muligheten til å snakke sammen og bli enig om hvordan de skal legge opp alt sammen...

Skrevet

Hei!

Det kommer an på hvor stort bryllupet skal være. Er det et stort bryllup vil jeg anbefale dere å velge en som er ryddig, flink til å prate for seg og har evnen til å snakke TYDELIG! Man trenger ikke absolutt ha den morsomste toastmasteren for en vellykket bryllupsmiddag. Toastmasterens jobb er å presentere talerne, og ofte er talene nok morsomme i seg selv.

Som toastmaster er det MYE å holde styr på; taler, meny, servering, holde orden på røykerne etc.

Skrevet

Vi skal ha en venn av oss til å være toastmaster.. I tillegg er han onkelen til sambo, så han kjenner oss begge veldig godt :) Tenkte på han med en gangm for han er den typen.. Og heldigvis svarte han ja også.. hehe

Skrevet

vi kommer til å spørre storebroren min om han vil være tm

han er både morsom og kan prate for seg..han har vært tm flere ganger i bryllup han har vært i.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...