Gå til innhold

Noen her som var på Fredrikstad slutt mai/begynnelse juni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte jo så mange hyggelige mennesker der, sitter her og lurer på hvordan det har gått med barna deres :0)

Hadde vært koselig å snakkes igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Ser du ikke har fått noe svar ennå...Vi var der i 2004 i noen mnd.Var du lenge på avd?

Skrevet

Innlagt i 3 uker, frem og tilbake for blodprøver annenhver dag i 3 uker til. Har du kontakt med noen som du traff der? Blir litt spesielt med sånne venner, som du har delt en vanskelig tid sammen med. Har god kontakt med ett par som var der samtidig som oss, det er kjempekoselig :0)

Skrevet

Vi har litt kontakt med et par som var der.Vi var på 2 andre sykehus også,og Fredrikstad var på slutten siden det er der vi hører til.Gutten vår var født på Ullevål.Vi var der de 3 første mnd.

Ja,er enig med deg i det.Er ikke så lett for andre utenfor å forstå det livet man lever på en slik avdeling,så man knytter seg ekstra gjerne til dem man treffer der og opplever hverdagen sammen med.Går det bra med gutten(?)deres nå?

Skrevet

Ja, heldigvis. Han ble tatt med haste-keisersnitt pga hjertefeil, men alt ordnet seg på egenhånd etter fødselen. Så vi slapp unna operasjoner heldigvis! Nå er han en frisk og fin gutt, jeg koser meg gløgg ihjel som hjemmemamma. Setter pris på hver dag når man vet hvor ille det kunne gått. Vi har hatt englevakt :0)

Hvordan går det med prinsen deres da? Merker dere fortsatt at han er prematur? Må ha vært tøft med et så langt sykehusopphold! Synes mine 3 uker + 3 uker til med perm innimellom var tøffe!

Skrevet

Hehe,ja,du kan så si...Vi fikk en fulbåren en denne gang(4mnd siden)Han hadde gulsot han aldri helt ble kvitt.Ikke det at det er noen big deal,men hadde liksom forventet at denne gang skulle vi hjem max etter et par dager,men det ble nesten 2 uker nå også.Hadde ALDRI trodd at jeg skulle ta sånn på det.Vi hadde jo tross alt fått et friskt og velskapt barn...Var ufattelig lei av å vente.Var jo det med storebroren også,men det var på mange måter anderledes fordi han var jo det bare sånn med.Han kom etter 24uker og var liten og skjør...

Klarer seg rellativt bra nå.Sliter med lungene sine,BPD, og så har han anntydninger til astma+stemmebånd som ikke fungerer som det skal,nærsynt(opperert for ROP)ellers så er han ganske liten for alderen(snart 10kg og 87cm).Han fyller 3 år imorgen...MEN...han har et kjempehumør og er en aktiv liten skøyer.Utvikler seg kjempefint i forhold til korigert alder.Språket er kjempebra++Så det er masse bra også:-)

At dere fikk dere en støkk,det tror jeg på.Hyggelig å høre at det bra med gutten deres!Har dere flere barn?

Klem

Skrevet

Gratulerer med dagen i morgen da!!!! Jonas er vår første, og vi slet også masse med gulsoten, hadde 6 lysbehandlinger, måtte ha opphold i ammingen og gi erstatning i 3 dager før det ga seg. Han ble født i uke 34 og veide 2390gr, så han var ikke så veldig prematur. Og vet du, det synes jeg også var det som tok på mest. Når han var frisk og alt var bra, bare gikk og ventet på den dumme gulsotten skulle gå bort!

Men det var fort glemt da jeg fikk ta med den nydelige lille gutten hjem for godt.

Håper dere får en fin bursdagsfeiring i morgen!

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...