phantomet Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Idag tok jeg med en barnhageskitten liten gutt på handletur. Skulle kjøpe gave til min venninne som fyller 40 imorgen. Vel inne på butikken, etter å ha funnet frem det vi skulle ha, stilte vi oss i kassakø. Det varte og det rakk, for det var flere der som skulle ha gaver innpakket. Irritasjon var å spore blant de voksne som utålmodig ventet. Plutselig begynte gutten min å synge veldig stille for seg selv. Da vi fikk blikkontakt steg volumet en tanke...Gradvis ble han modigere og mer varm i trøyen, og dermed sang han for full hals der han stod tålmodig og ventet i køen. "Lanterne, lanterne, sol og måne og stjerne! Skinne KLART mitt lys, skinne KLART mitt lys, skinne KLART min lille lanterne, lanterne osv" Det tok ikke lang tid før det hektiske og bistre ansiktene fikk et mykere drag over seg...Stemningen steg og gutten sang igjen og igjen... Det stoppet t.o.m opp noen i gangen utenfor butikken for å høre den lille syne lanternesangen sin...*smiler*
Urtete Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Åååå....., for en hærlig historie!:-) Sånne små lyspunkt i hverdagen betyr så mye! )
dritgrei hei hei! Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 og jeg... jeg blir rørt og blid av han fine der... han har forresten glemt en bil her, men han savner den kanskje ikke.... jeg skal sende den jeg. min lille prom ville ikke leke med den, ville bare at vi skulle ta vare på den for ham... ;-)
Reveenka Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Ååå, for et hyggelig lyspunkt! Tenker det var mange som gikk videre med godt humør etter en sånn oppvisning c",)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå