irdilenji-jente-og-gutt Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Vår datter er snart 3mnd. Ho drakk så fint av flaske da ho var mindre fra ho var 3 uker. Nå har det gått noen uker siden vi ga ho av flaske (pumper morsmelk). Vi har sett at hun vet åssen det skal gjøres, men hun VIL ikke. Bare hyler når vi holder flaska inntil munnen hennes. Noen som har noen gode forslag til hvordan man snur på dette??? Jeg satt og prøvde lenge idag, men hun bare hylte hele tida. Hva kan det komme av at hun plutselig ikke vil?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Føler med deg på dette...Gutten min var helt lik. Han har nektet å ta flaske fra han var 3 måneder. Jeg har prøvd alt, forskjellge typer tutter, prøvd mam flaskene. Vi endte opp med kopp. Avent har en tutekopp som heter magic cup. Denne fungerer delvis her. Tar av silikondelen på innsiden av sugekoppen. Da kan jeg bare helle væsken inn i munnen på lillegutt. Men en del renner utenfor.....Veldig vanlig at de nekter å ta flaske hvis de ikke vennes ofte til det fra de er født
Lene 1. Mai Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Isj æsj så dumt. Har akkurat samme problem... og jeg som skal begynne å jobbe på søndag...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Svarte nettopp Lene 1.mai om det samme. Du kan jo lese der )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå