Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 ..hvilke klær tar dere med på føden til babisen uten om body å sånn? vinterdress? og i hvilken størrelse bør man kjøpe en sånn dress isåfall?
mamma til <3to<3 Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 jeg har kjøpt en tykk hel dress i str. 56! Men det er ikke skikkelig vinterdress... Hun skal jo ikke være ute annet enn når vi går ut og inn av bilen.. Jeg kjøpte den på Cubus, og den ser veldig grei ut!
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 tenkte å ta med en utedress, ikke vindtett eller noe da, men sånn dress man får lit babyer, og bare ha den med sprømpebukse og body under. og en lue da... eller så blir det ull undertøy oppi dunpose i bagen på vei til bilen kanskje.. vet ikke helt enda. klarer ikke bestemme meg helt jeg. er jo ikke lagt til bilen, men de skal jo ikke sitte så lenge i disse bilstolene i starten så jegh ar tenkt litt på å ha bagen ut til bilen også flytte henne over til bilsetet da, for det går jo fort ti min ut til bilen også skal vi kjøre 45min hjem også...
er det muuulig Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 har kjøpt en dress på kapahl....ikke så veldig tykk....men varm nok til å ha på i bagen...er jo pose i bagen så...driver også å strikker en dress...som ett alternativ i tilfelle det er veeeldig kaldt den dagen vi skal hjem:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå